MixcoLaporan ujian pengubah kuasaCiri dan spesifikasi umum

  • masa pelepasan:2022-10-27 16:06:49
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:401
  • Penerangan pantas:

    Mixco,Mod wayar pengubah jenis kering:Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada mas

Kandungan artikel

Mod wayar pengubah jenis kering:

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

MixcoDalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Gavarr& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger,MixcoBagaimana pengubah menghantar elektrik, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, % dan % mengikut gred.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.


MixcoLaporan ujian pengubah kuasaCiri dan spesifikasi umum



Disebabkan lubang pasir dan retak. For crack leakage, drilling stop hole is a good way to remove in-situ stress and prevent widening.

Jika input penukar jenis kering merupakan bekalan kuasa penukaran bertukar, tenaga output adalah secara langsung proporsional dengan nisbah putaran koil bagi koil solenoid input. Jika anda menggunakan bateri boleh dimuatkan semula, kerana ia adalah DC, tambahkan sirkuit dalam sirkuit kuasa input untuk mengubahnya menjadi tekanan yang berubah secara terus menerus. Dengan cara itu, DC yang bertukar boleh dicapai pada output.

Apabila pengubah kuasa berfungsi dengan muatan penuh, ia memerlukan muatan reaktif besar. Muatan reaktif ini akan disediakan oleh sistem bekalan kuasa dan distribusi. Jika volum pengubah terlalu besar,MixcoBerapa harga pengubah kotak 250kVA,MixcoHarga pengubah 1000 KVA, ia tidak hanya akan meningkatkan pelaburan projek awal, tetapi juga membuat pengubah berfungsi dengan muatan penuh atau muatan untuk masa yang panjang, mengembangkan nisbah kehilangan muatan penuh, mengurangkan faktor kuasa dan meningkatkan kehilangan Internet. Operasi seperti ini bukanlah pembangunan ekonomi atau saintifik.

Servis yang hebatPengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel, perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Lepaskan skru inti

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).


MixcoLaporan ujian pengubah kuasaCiri dan spesifikasi umum



Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

queryMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch ia akan dikendalikan dengan betul.

Keperlawanan mendarat, yang tidak boleh melebihi % dibandingkan dengan hasil pengukuran yang tepat terakhir.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

MixcoShell plastik produk elektrik dan bekalan pejabat dipenuhi dengan wayar mendarat. Jika lapisan pengisihan rosak dan shell dipenuhi tenaga, aliran elektrik akan bocor ke bumi sepanjang wayar mendarat yang dipasang, untuk mencapai tujuan keselamatan, jika tidak ia akan mempunyai kesan negatif pada keselamatan hidup.

Oil leakage of cast iron parts

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

AdenMaklumat produk lain
  • GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiHasil kerja yang teliti

    GelsenkirchenPlatform penangkapan jenis trek panduan kereta apiHasil kerja yang teliti

  • GelsenkirchenPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJaminan material

    GelsenkirchenPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminumJaminan material

  • San RafaelKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringMekanisme pelindung bahan

    San RafaelKapsiti muatan berlebihan standar pengubah jenis keringMekanisme pelindung bahan

  • RijswijkPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoMenggalakkan perkembangan pembelajaran P&P mak

    RijswijkPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoMenggalakkan perkembangan pembelajaran P&P mak

  • RijswijkTruck boarding bridgeMengapa begitu serba boleh

    RijswijkTruck boarding bridgeMengapa begitu serba boleh

  • PilaJembatan naik trak bekasAsas pembangunan industri

    PilaJembatan naik trak bekasAsas pembangunan industri

  • PilaPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiProses pembuatan

    PilaPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiProses pembuatan

  • PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti

    PilaPlatform mengangkat liga aluminium berjalan sendiriApakah kaedah kualiti

  • segera:Peringatan: Maklumat MixcoLaporan ujian pengubah kuasaCiri dan spesifikasi umum memberi anda MixcoLaporan ujian pengubah kuasaCiri dan spesifikasi umum oleh syarikat kami, perkhidmatan MixcoLaporan ujian pengubah kuasaCiri dan spesifikasi umum dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MixcoLaporan ujian pengubah kuasaCiri dan spesifikasi umum, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MixcoLaporan ujian pengubah kuasaCiri dan spesifikasi umum. MixcoLaporan ujian pengubah kuasaCiri dan spesifikasi umum di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MixcoLaporan ujian pengubah kuasaCiri dan spesifikasi umum, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!