ComitancilloPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antar

  • masa pelepasan:2022-10-30 08:44:36
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:379
  • Penerangan pantas:

    Comitancillo,Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia

Kandungan artikel

Kawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

ComitancilloMasa siklus pembersihan dan pemeriksaan kuasa-off akan ditentukan mengikut persekitaran sekitar dan keadaan muatan, secara umum dari setengah tahun ke sekali setahun;

konduktor pengubah kuasa merujuk kepada garis transmisi yang menyambung antara setiap kola elektromagnetik, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.

NeratovicePenghakiman cacat pengubah kuasa

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Kebocoran minyak dari radiator paip panas


ComitancilloPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antarabangsa



Untuk kebocoran yang telah berlaku, cari titik kebocoran dahulu,ComitancilloKod prestasi pengubah jenis kering, yang tidak boleh diabaikan. Untuk kedudukan dengan kebocoran serius, sekop atau tembakan tajam boleh dipilih. Titik kebocoran boleh dipilih dengan alat khas untuk bahan logam. Selepas memanipulasi kebocoran, permukaan rawatan akan dibersihkan dan bersih. Bahan komposit polimer kebanyakan dipilih untuk konsolidasi kering. Selepas konsolidasi kering, pengubah boleh disambungkan untuk operasi ujian selepas pemeriksaan berhati-hati sebelum pelaburan modal. Selama masa operasi ujian, titik berikut mesti diperiksa. Samada terdapat bunyi, bunyi dan getaran yang tidak normal. Sama ada ada bau yang tidak normal seperti bau kokain. Sama ada ada perubahan warna disebabkan oleh overheating sebahagian. Ventilasi tidak baik. Selain itu, kita juga perlu memperhatikan aspek berikut.

Kilang pengubah kuasa

Rakomendasi dan konsultasiSebab api dalam pengubah kuasa

Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.

Pembuat pengubah kuasa


ComitancilloPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antarabangsa



Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

. pemeriksaan sampel minyak & mdash& mdash; Parameter prestasi seperti resistensi pemampatan dan sisa akan dilakukan setiap tiga tahun. Terlalu muatan jangka panjang atau terlalu muatan pengubah boleh mengurangi masa siklus.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

ComitancilloIsolasi konduktor pengubah kuasa adalah bahagian utama pengisihan dalaman. Beberapa konduktor patut melewati tengah koil elektromagnetik, atau diantara koil elektromagnetik,ComitancilloHarga pengubah jenis kering seri scb11, tongkat besi dan dinding tangki minyak kereta. Oleh itu, perlu memastikan bahawa jenis konduktor ini mempunyai kekuatan pemampatan isolasi yang cukup, iaitu ruang izolasi.

Garis sifar terutama digunakan dalam sirkuit kerja. Tengahan disebabkan oleh garis sifar adalah sama dengan lawan garis darab dengan arus sirkuit kerja. Kerana jarak,ComitancilloPiawai suhu untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak, tekanan disebabkan garis sifar tidak boleh diabaikan. Sebagai tindakan lawan untuk menjaga keselamatan hidup, ia semakin tidak dipercayai. Kabel tanah (PE): ia tidak digunakan sebagai sirkuit kerja, arus akan segera mendarat. Walaupun ada petunjuk untuk garis PE, ia akan mendarat dari tubuh mendarat sekeliling.

Apakah mod kawat pengubah jenis kering?

AdenMaklumat produk lain
  • ZhuozhouJembatan naik hidraulik bergerakBerhati-hati dengan terlalu panas di industri

    ZhuozhouJembatan naik hidraulik bergerakBerhati-hati dengan terlalu panas di industri

  • EmmenCustomized hydraulic fixed boarding bridgePembangunan tidak dapat dielakkan

    EmmenCustomized hydraulic fixed boarding bridgePembangunan tidak dapat dielakkan

  • EmmenKllimping bimbitBidang mana yang boleh digunakan

    EmmenKllimping bimbitBidang mana yang boleh digunakan

  • EmmenFully automatic reclaimerPerhatian khusus untuk pemilihan bahan

    EmmenFully automatic reclaimerPerhatian khusus untuk pemilihan bahan

  • GuantanamoLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakProses rawatan

    GuantanamoLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyakProses rawatan

  • OsterhootPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasPembangunan formal

    OsterhootPlatform penangkapan hidraulik jenis lif bekasPembangunan formal

  • OsterhootJembatan naik hidraulik tetapPiawaian dan parameter

    OsterhootJembatan naik hidraulik tetapPiawaian dan parameter

  • SitadForklift boarding bridgeCara melakukan kerja keseimbangan yang baik

    SitadForklift boarding bridgeCara melakukan kerja keseimbangan yang baik

  • segera:Peringatan: Maklumat ComitancilloPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antar memberi anda ComitancilloPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antar oleh syarikat kami, perkhidmatan ComitancilloPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antar dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk ComitancilloPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antar, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian ComitancilloPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antar. ComitancilloPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antar di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di ComitancilloPada peraturan tekanan muatan pengubah kuasaAnalisis terhadap pengaruh perdagangan antar, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!