CuajimalpaPengubah utama dan pengubah distribusiFaktor yang mempengaruhi harga

  • masa pelepasan:2022-10-31 13:31:51
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:393
  • Penerangan pantas:

    Cuajimalpa,Kilang pengubah kuasaPembuat pengubah jenis keringCuajimalpaPeringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isya

Kandungan artikel

Kilang pengubah kuasa

Pembuat pengubah jenis kering

CuajimalpaPeringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama,Cuajimalpa315 KVA oil type transformer, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

NaucalpanApabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.

Pengubah terbenam minyak


CuajimalpaPengubah utama dan pengubah distribusiFaktor yang mempengaruhi harga



Pembuat pengubah jenis kering

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa,CuajimalpaDimensi garis luar bagi pengubah jenis kering 2500kVA, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Mod wayar pengubah jenis kering:

Kekerjaan MeticulousPerkenalan singkat bagi garis sifar pengubah kuasa

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Penyebar bunyi pengubah jenis kering


CuajimalpaPengubah utama dan pengubah distribusiFaktor yang mempengaruhi harga



Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini,CuajimalpaLukisan pemasangan pengubah tenggelam minyak, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Item inspeksiApabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Dengan Vietnam dan Malaysia, China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.

CuajimalpaApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

AdenMaklumat produk lain
  • DelftPlatform penangkapan automatik aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat

    DelftPlatform penangkapan automatik aliran aluminumHanya dengan R&D dan inovasi berterusan syarikat

  • DelftPenggunaan rumah tangga lif penglihatanLangkah berjaga-jaga operasi

    DelftPenggunaan rumah tangga lif penglihatanLangkah berjaga-jaga operasi

  • San PedroKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusiPerkara yang perlu diberi perhatian sema

    San PedroKabinet distribusi terintegrasi pengubah distribusiPerkara yang perlu diberi perhatian sema

  • DijonPlatform angkat hidraulik elektrikOperasi but

    DijonPlatform angkat hidraulik elektrikOperasi but

  • DijonRancangan jambatan naikApakah perubahan di pasaran?

    DijonRancangan jambatan naikApakah perubahan di pasaran?

  • bostonJembatan naik hidraulik bergerakCara menjaga dengan betul

    bostonJembatan naik hidraulik bergerakCara menjaga dengan betul

  • bostonPlatform penangkapan gaya tahapTiga bentuk pemakaian yang biasa

    bostonPlatform penangkapan gaya tahapTiga bentuk pemakaian yang biasa

  • bostonPlatform angkat aliran aluminumCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

    bostonPlatform angkat aliran aluminumCara melakukan kerja pembersihan dengan baik

  • segera:Peringatan: Maklumat CuajimalpaPengubah utama dan pengubah distribusiFaktor yang mempengaruhi harga memberi anda CuajimalpaPengubah utama dan pengubah distribusiFaktor yang mempengaruhi harga oleh syarikat kami, perkhidmatan CuajimalpaPengubah utama dan pengubah distribusiFaktor yang mempengaruhi harga dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk CuajimalpaPengubah utama dan pengubah distribusiFaktor yang mempengaruhi harga, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian CuajimalpaPengubah utama dan pengubah distribusiFaktor yang mempengaruhi harga. CuajimalpaPengubah utama dan pengubah distribusiFaktor yang mempengaruhi harga di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di CuajimalpaPengubah utama dan pengubah distribusiFaktor yang mempengaruhi harga, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!