NalwaPengubah yang ditenggelamkan minyak besarCara meningkatkan kecekapan mengepam

  • masa pelepasan:2022-11-26 23:19:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:278
  • Penerangan pantas:

    Nalwa,Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminatPenukar kuasa dirancang mengikut skema perlindung

Kandungan artikel

Kebocoran minyak dari pot porcelain dan ukuran aras minyak kaca laminat

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

NalwaPembuat pengubah berkata pemilihan patut dilakukan mengikut persekitaran aplikasi pengubah jenis kering. Untuk persekitaran ekstrim, lem resin epoksi patut digunakan untuk menuangkan pengubah jenis kering. Kerana persekitaran semacam ini tidak perlu memanaskan pengubah jenis kering, ia boleh beroperasi segera. Namun, untuk persekitaran aplikasi umum, pengubah jenis kering patut berfungsi di bawah kapasiti bernilai, sementara pengubah minyak mempunyai kapasiti kerja muatan yang lebih baik.

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang,NalwaBerapa banyak pengubah kotak Eropah, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua,NalwaPenukar jenis kering 500 kV, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Oil leakage of cast iron parts


NalwaPengubah yang ditenggelamkan minyak besarCara meningkatkan kecekapan mengepam



Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Orang yang bertanggungjawab berkaitan Persekutuan Peralatan Rumah Cina Persekutuan Penukaran Persekutuan Peralatan Rumah Cina menunjukkan bahawa prospek pembangunan penukar di China pada masa depan masih merupakan trend pembangunan perlindungan persekitaran, bunyi rendah, keselamatan api dan pembebasan letupan dan kepercayaan tinggi. Terdapat dua prospek pembangunan utama: satu adalah trend pembangunan tegangan tinggi dan tegangan tinggi terutama kV dan kV. The second is the development trend towards environmental protection, energy conservation and miniaturization. The former key is applied to the long-distance substation project route, and the latter key is applied to the substation project route in big cities.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Bahan langsungPerbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Segel kebocoran minyak

Keras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.


NalwaPengubah yang ditenggelamkan minyak besarCara meningkatkan kecekapan mengepam



Pembuat pengubah jenis kering

asetTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Seharusnya dikatakan selepas perkembangan tahun-tahun ini, tingkat keseluruhan industri pengubah China pada tahap ini pada dasarnya adalah antarabangsa, dan tingkat kualiti tidak berbeza dari tingkat barang luar negeri& rdquo; Orang yang bertanggungjawab atas Persekutuan Perubahan Persekutuan Peralatan Rumah China mengatakan.

Pada pengurusan muatan:

NalwaSolusi bunyi pengubah jenis kering

Pembuat pengubah kuasa

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil,NalwaParameter teknikal bagi pengubah jenis kering scb10, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

AdenMaklumat produk lain
  • SoestGerakan platform mengangkat garpu guntingHarga meningkat

    SoestGerakan platform mengangkat garpu guntingHarga meningkat

  • SoestScrew jenis lif rumah tanggaBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

    SoestScrew jenis lif rumah tanggaBagaimana tahap pengoksidaan terjejas

  • AlajuelitaKod untuk pemasangan pengubah kuasaPermintaan dilepaskan, harga senang naik tetapi sukar t

    AlajuelitaKod untuk pemasangan pengubah kuasaPermintaan dilepaskan, harga senang naik tetapi sukar t

  • ChuravestaPlatform mengangkat hidraulik langsung atasAnalisis kenaikan harga

    ChuravestaPlatform mengangkat hidraulik langsung atasAnalisis kenaikan harga

  • ChuravestaJembatan boarding platformApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

    ChuravestaJembatan boarding platformApa yang perlu diberi perhatian ketika profesional

  • Le MansPaksi mendaki hidraulik tetapIntegriti dan faedah bersama

    Le MansPaksi mendaki hidraulik tetapIntegriti dan faedah bersama

  • Le MansGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiMengelupas kerosakan dan lang

    Le MansGunting berjalan sendiri jenis platform angkat ketinggian tinggiMengelupas kerosakan dan lang

  • Le MansStage elevatorAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

    Le MansStage elevatorAdakah anda tahu kaedah pengiraan berat badan

  • segera:Peringatan: Maklumat NalwaPengubah yang ditenggelamkan minyak besarCara meningkatkan kecekapan mengepam memberi anda NalwaPengubah yang ditenggelamkan minyak besarCara meningkatkan kecekapan mengepam oleh syarikat kami, perkhidmatan NalwaPengubah yang ditenggelamkan minyak besarCara meningkatkan kecekapan mengepam dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk NalwaPengubah yang ditenggelamkan minyak besarCara meningkatkan kecekapan mengepam, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian NalwaPengubah yang ditenggelamkan minyak besarCara meningkatkan kecekapan mengepam. NalwaPengubah yang ditenggelamkan minyak besarCara meningkatkan kecekapan mengepam di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di NalwaPengubah yang ditenggelamkan minyak besarCara meningkatkan kecekapan mengepam, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!