GraPengubah YuxiOperasi pemeriksaan dan penggantian

  • masa pelepasan:2022-11-30 19:10:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:865
  • Penerangan pantas:

    Gra,Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten as

Kandungan artikel

Sebab penyegelan yang buruk, umumnya, penyegelan pinggir kotak dan penutup mesin ditutup dengan tongkat goma resisten asad atau plat goma. Jika kongsi tidak diselesaikan dengan baik, ia akan menyebabkan kesalahan biasa pembekuan minyak.

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

GraSemacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa,GraPengubah dan pengubah kotak, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Kaedah dan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa

KombolchaKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air, sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Lepaskan skru inti


GraPengubah YuxiOperasi pemeriksaan dan penggantian



Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

Peralatan induktif sekunder di stesen pengedaran (seperti pengubah, pengubah tensi, reli kenderaan, AC, dll.), semua bekerja secara biasa. Menurut semasa AC, dan akan ada bunyi dan bahkan "crackling" dalam kes kegagalan peralatan umum& rdquo; Bunyi memuat dan membuang boleh membedakan generasi dan ciri-ciri perisian biasa cacat menurut undang-undang muzik dan perubahan bunyi apabila segala-galanya normal dan tidak normal.

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, membahayakan semua produksi penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

peringkatKebocoran minyak dari radiator paip panas

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, semua bolt jangkar tangki minyak kenderaan di ujung at as penutup minyak yang boleh dipotong akan diikat dengan jaket angkat, dan titik angkat akan berada pada cincin atau bolt umum. Jika perlu, tali tali tarik sumber manusia akan digunakan sebagai panduan.

Rekomendasi kata mulutLepaskan skru inti

Pemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Syarikat pengubah jenis kering

GraKebocoran minyak di flange looper

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

AdenMaklumat produk lain
  • VespermPlatform mengangkat tali aluminumMenggalakkan rawatan kumbahan

    VespermPlatform mengangkat tali aluminumMenggalakkan rawatan kumbahan

  • VespermPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikProses pembetulan

    VespermPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikProses pembetulan

  • San VicenteJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotakServis dahulu

    San VicenteJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotakServis dahulu

  • KoninPlatform angkat hidraulik besarTiga aspek utama ketidaksamarataan

    KoninPlatform angkat hidraulik besarTiga aspek utama ketidaksamarataan

  • KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri

    KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri

  • OzdJembatan naik bimbit hidraulikApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

    OzdJembatan naik bimbit hidraulikApa yang perlu diberi perhatian semasa menggunakan

  • OzdPlatform mengangkat tali aluminumEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utam

    OzdPlatform mengangkat tali aluminumEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utam

  • OzdPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikCara mengurangkan kadar kemalangan

    OzdPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikCara mengurangkan kadar kemalangan

  • segera:Peringatan: Maklumat GraPengubah YuxiOperasi pemeriksaan dan penggantian memberi anda GraPengubah YuxiOperasi pemeriksaan dan penggantian oleh syarikat kami, perkhidmatan GraPengubah YuxiOperasi pemeriksaan dan penggantian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GraPengubah YuxiOperasi pemeriksaan dan penggantian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GraPengubah YuxiOperasi pemeriksaan dan penggantian. GraPengubah YuxiOperasi pemeriksaan dan penggantian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GraPengubah YuxiOperasi pemeriksaan dan penggantian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!