Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 2000 KVAMempercepat pembinaan tali pinggang ekonomi industr

masa pelepasan:2022-11-02 14:04:46 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:182

Petua teras:Santa Cruz de Yojoa,Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan perala

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Santa Cruz de YojoaIni ialah contoh teknik penggunaan kuasa sebagai penyimpanan kuasa. Alasan utama ialah kaedah pengiraan biasa mengabaikan kehilangan tembaga.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.

Shahr-e KordCore pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan pengubah mesti disambungkan dengan tenaga kerja dari sisi bekalan kuasa tukar, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.


Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 2000 KVAMempercepat pembinaan tali pinggang ekonomi industri



Terdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Kaedah pemeriksaan visual untuk pemeriksaan pengubah

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Pemasangan berfungsiSesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama,Santa Cruz de YojoaPetikan pengubah jenis 800 kering, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, suatu & ldquo; yang hebat Tweet & rdquo; Fus tenaga tinggi rosak apabila bunyi itu serius; Jika pengubah tap cacat, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat, ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik


Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 2000 KVAMempercepat pembinaan tali pinggang ekonomi industri



Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

permintaanBahan-bahan mentah Fushi biru boleh digunakan untuk ikatan, sehingga kebocoran minyak keseluruhan konektor boleh dikawal dengan kuasa besar; Jika operasi sebenar adalah selesa, shell logam juga boleh diikat pada masa yang sama untuk mencapai tujuan rawatan bocor.

Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP,Santa Cruz de Yojoa315 KVA oil type transformer, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.

Santa Cruz de YojoaLupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

Pembuat pengubah kuasa

Hak cipta dan notis:
1. Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 2000 KVAMempercepat pembinaan tali pinggang ekonomi industr yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 2000 KVAMempercepat pembinaan tali pinggang ekonomi industr, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 2000 KVAMempercepat pembinaan tali pinggang ekonomi industr adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian Santa Cruz de YojoaPengubah jenis kering 2000 KVAMempercepat pembinaan tali pinggang ekonomi industr mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Adenmengesyorkanberita
AdenBerita terkini