HorgenKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah sebab-sebab pemakaian

  • masa pelepasan:2024-04-17 18:08:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:398
  • Penerangan pantas:

    Horgen,Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti

Kandungan artikel

Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak, inti besi menyebabkan vortex besar, yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks, sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.

Pengubah kuasa adalah salah satu peralatan kunci di stesen kuasa dan stesen bawah. Fungsi pengubah kuasa adalah dalam semua aspek. Ia tidak hanya boleh meningkatkan tenaga dan menghantar tenaga elektromagnetik ke kawasan penggunaan kuasa, tetapi juga mengurangkan tenaga untuk setiap tenaga aplikasi untuk memenuhi keperluan penggunaan kuasa. Perubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah mesti dilakukan oleh pengubah.

HorgenIsolasi antara lembaran besi silikon rosak, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

PotenzaSaluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung,HorgenProtection grade of oil immersed transformer, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.


HorgenKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah sebab-sebab pemakaian



Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Apabila minyak operasi dicampur dengan jenis-jenis minyak baru berbeza atau digunakan untuk minyak, selain pengukuran tepat titik penapis sejuk minyak campuran, ia juga diperlukan untuk melakukan ujian suhu tinggi dan rendah dan ujian lumpur, jadi ia boleh diurus dan digunakan dengan cara campuran.

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

Rekomendasi maklumatBahkan, wayar tanah bukanlah hanya jenis perlindungan pendaratan. Berikut menjelaskan secara terperinci bahawa wayar tanah adalah nama umum sistem pendaratan. wayar tanah dibahagi menjadi peranti pendaratan pendaratan perlindungan dan faktor keselamatan. Di antara mereka, peranti pendaratan faktor keselamatan boleh dibahagi menjadi perlindungan pendaratan,HorgenPembuat pengubah bekalan kuasa, peranti pendaratan kejutan elektrik dan peranti pendaratan radiasi gelombang elektromagnetik. Pemasangan perlindungan adalah menggunakannya untuk loop untuk membuat kemudahan mencapai wayar grounding yang dinyatakan oleh fungsi.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.


HorgenKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah sebab-sebab pemakaian



Berapa banyak pengubah kuasa

Biaya adalah masuk akalApabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder,HorgenStabilisasi Tengah Transformer, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.

HorgenPemburukan pengisihan Solenoid

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

In order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

AdenMaklumat produk lain
  • TarqumiyahHarga pengubah jenis kotakAnalisis operasi indeks harga

    TarqumiyahHarga pengubah jenis kotakAnalisis operasi indeks harga

  • KesahanTrak angkat hidraulikSoalan yang digunakan dari aspek

    KesahanTrak angkat hidraulikSoalan yang digunakan dari aspek

  • KesahanJembatan naik bimbitApakah punca penyaduran yang hilang

    KesahanJembatan naik bimbitApakah punca penyaduran yang hilang

  • Jinyuan10 ton jambatan naik bimbitLaporan ujian yang berkelayakan

    Jinyuan10 ton jambatan naik bimbitLaporan ujian yang berkelayakan

  • JinyuanPlatform angkat lengan kurvaInovasi teknologi

    JinyuanPlatform angkat lengan kurvaInovasi teknologi

  • JinyuanTingkat Kecil Dalam Rumah VillaBeroperasi

    JinyuanTingkat Kecil Dalam Rumah VillaBeroperasi

  • SurifHarga pengubah jenis kotak 160KVAFokus pada pembangunan

    SurifHarga pengubah jenis kotak 160KVAFokus pada pembangunan

  • HajduszoboszloTrak platform angkat hidraulikAnalisis kaedah pengukuran panjang

    HajduszoboszloTrak platform angkat hidraulikAnalisis kaedah pengukuran panjang

  • segera:Peringatan: Maklumat HorgenKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah sebab-sebab pemakaian memberi anda HorgenKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah sebab-sebab pemakaian oleh syarikat kami, perkhidmatan HorgenKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah sebab-sebab pemakaian dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk HorgenKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah sebab-sebab pemakaian, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian HorgenKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah sebab-sebab pemakaian. HorgenKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah sebab-sebab pemakaian di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di HorgenKomponen utama pengubah tenggelam minyakApakah sebab-sebab pemakaian, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!