LocarnoLaporan ujian pengubah kuasaAnalisis kegagalan

  • masa pelepasan:2024-04-17 19:14:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:407
  • Penerangan pantas:

    Locarno,Apa peranan penting pengubah kuasa[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor

Kandungan artikel

Apa peranan penting pengubah kuasa

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama, sebagai tangan minit, merujuk kepada kedudukan pada jam , fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

LocarnoIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

San JoseIn order to better reduce the probability of short-circuit fault of relay protection dry-type transformer, penyelenggaran dan pengangkutan prevention and key are & ldquo; Pencegahan dan Manipulasi & rdquo; Adalah dominan.

Penukar kuasa terdiri dari dua atau lebih koil elektromagnetik luka sekitar inti penukar yang sama. Keperlawanan angin disambungkan mengikut medan elektromagnetik bertukar dan berfungsi mengikut prinsip asas kesan magnetik semasa. Kedudukan pemasangan pengubah kuasa akan dianggap menyebabkan operasi, dan kawasan yang boleh dipercayai akan dipilih pada masa yang sama. Kapasiti nilai pengubah mesti digunakan secara efektif bila melaksanakan pengubah.

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar,LocarnoBerapa banyak pengubah kotak 500 KVA, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar,LocarnoPenukar jenis kering scb10-100, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.


LocarnoLaporan ujian pengubah kuasaAnalisis kegagalan



Secara umum, kaedah rawatan kecemasan api pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah terutama untuk memadamkan pengubah yang ditenggelamkan minyak, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.

Apabila bahan pengasingan peralatan elektrik terlalu panas, gas sekeliling akan menyebabkan sejenis bau. Bau seperti ini boleh dibau oleh staf patrol biasa. Apabila anda mencium bau seperti itu semasa pemeriksaan biasa, anda perlu memeriksa dengan hati-hati peralatan dan bahagian sehingga anda mengetahui sebab.

Sudah tentu, jika pengubah yang ditenggelamkan minyak menangkap api, sila rasional untuk membuat pengubah yang ditenggelamkan minyak lebih selamat dan lebih efektif.

Keadaan pemasanganPembuat pengubah kuasa

Dalam kes menggunakan pengubah jenis kering, pelanggan mesti menguasai kaedah kabel. Jika ada masalah dalam kabel, ia mudah menyebabkan kesalahan biasa dalam aplikasi. Jadi, apa mod kabel pengubah jenis kering?

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


LocarnoLaporan ujian pengubah kuasaAnalisis kegagalan



Lepaskan skru inti

Garis produkSumber kuasa penukaran kekurangan satu fasa kuasa;

Menurut statistik untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder,LocarnoFungsi pengubah utama dalam kilang kuasa, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.

LocarnoApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Jika penukar yang ditenggelamkan minyak dibakar oleh penutup penukar, apabila penukar yang ditenggelamkan minyak gagal, sisi bawah penukar akan dibuka dan sebahagian yang sesuai akan diletakkan. Apabila penukar yang ditenggelamkan minyak terbakar, minyak tidak boleh dilepaskan untuk menghindari kejadian penukar yang ditenggelamkan minyak. At the same time, use detection equipment to put out the fire immediately. Untuk tidak mengembangkan bahaya, pasukan kebakaran mesti diberitahu.

Apabila pengubah keluar dari fasa, jika fasa kedua diblokir, dan terdapat bunyi apabila fasa ketiga dihantar; Jika fasa ketiga diblokir, bunyi tidak akan berubah, seperti dalam kes fasa kedua. Ada tiga alasan untuk kekurangan fasa:

AdenMaklumat produk lain
  • San FranciscoJembatan naik bergerak hidraulikMembangunkan dan menerapkan pencapaian saintifik dan te

    San FranciscoJembatan naik bergerak hidraulikMembangunkan dan menerapkan pencapaian saintifik dan te

  • San FranciscoPlatform mengangkat lengan melipat sendiriApa prestasi dan kelebihan produk

    San FranciscoPlatform mengangkat lengan melipat sendiriApa prestasi dan kelebihan produk

  • San FranciscoLif liga aluminium yang bergerak sendiriKesan hidup

    San FranciscoLif liga aluminium yang bergerak sendiriKesan hidup

  • TirunervilleImpedansi pengubah kuasaProspek penyelidikan dan pengembangan pasar yang mendalam, kemun

    TirunervilleImpedansi pengubah kuasaProspek penyelidikan dan pengembangan pasar yang mendalam, kemun

  • SiegenLift kereta api panduanProses pembetulan

    SiegenLift kereta api panduanProses pembetulan

  • SiegenJembatan pengangkutan aliran hidraulikKesan pada tubuh manusia

    SiegenJembatan pengangkutan aliran hidraulikKesan pada tubuh manusia

  • Los AngelesJembatan naik bimbit ForkliftKeadaan berkarat

    Los AngelesJembatan naik bimbit ForkliftKeadaan berkarat

  • Los AngelesPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerMasalah yang dihadapi semasa bergulir

    Los AngelesPlatform mengangkat lengan pelukis CrawlerMasalah yang dihadapi semasa bergulir

  • segera:Peringatan: Maklumat LocarnoLaporan ujian pengubah kuasaAnalisis kegagalan memberi anda LocarnoLaporan ujian pengubah kuasaAnalisis kegagalan oleh syarikat kami, perkhidmatan LocarnoLaporan ujian pengubah kuasaAnalisis kegagalan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LocarnoLaporan ujian pengubah kuasaAnalisis kegagalan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LocarnoLaporan ujian pengubah kuasaAnalisis kegagalan. LocarnoLaporan ujian pengubah kuasaAnalisis kegagalan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LocarnoLaporan ujian pengubah kuasaAnalisis kegagalan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!