GutaEmbedded boarding bridgeCadangan akal sehat yang sangat diperlukan untuk penggunaan produk

  • masa pelepasan:2024-04-17 17:10:46
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:499
  • Penerangan pantas:

    Guta,Penggunaan khusus jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, pen

Kandungan artikel

Penggunaan khusus jambatan naik bimbit. Pembuat jambatan pengangkutan profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!

Tingkat operasi: Ada dua jenis operasi yang boleh digunakan untuk meningkatkan dan menurunkan jambatan papan. Satu adalah stesen pompa manual, yang menggunakan penangkapan hidraulik manual, yang adalah kerja-intensiv dan agak kerja-intensiv. Keuntungan: Ia boleh beroperasi dan digunakan dalam mana-mana situasi. Two types of electric pump stations use electric hydraulic lifting and lowering, which reduces labor intensity and saves labor. Kegagalan: Setelah kuasa dimatikan, ia tidak akan dapat digunakan, tetapi sekarang ada jambatan naik manual dan elektrik yang lebih sesuai untuk digunakan.

GutaFrekuensi alam sumber udara stabil, jadi prestasinya juga stabil, yang bermakna sumber udara lebih dekat dengan keadaan yang ideal. Bagaimana sumber udara mengubah tekanan udara dalam beg udara dengan beban yang berbeza untuk mencapai tujuan untuk menjaga jarak antara tubuh kereta dan permukaan jalan tidak berubah. Tombol ketinggian yang dipaparkan melayani tujuan ini. Tombol tinggi ditetapkan pada bingkai dan tongkat sambungan disambung ke jambatan boarding hidraulik. Tombol ketinggian mempunyai dua tombol, iaitu tombol muatan untuk bekalan udara dan tombol pembebasan udara untuk bekalan udara. Dua tombol ini sama- sama disambung oleh tongkat. Apabila muatan kereta meningkat, jambatan naik bergerak dekat dengan bingkai tongkat sambungan meningkat. Apabila mekanisme tongkat sambungan membuka tombol muatan, udara mampat masuk ke sumber udara, dan bingkai dan badan meningkat sehingga tinggi badan dikembalikan.

Semasa penggunaan, perhatian yang dekat patut diberikan kepada keadaan peralatan,GutaJembatan penerbangan hidraulik, dan jika ada sebarang masalah, pertama-tama gemetar dua kaki sokongan jambatan naik bimbit sehingga kedua-dua roda belakang mendarat. Kemudian gunakan peranti hidraulik untuk menggulung roda belakang ke atas, mengubah tinggi untuk sepadan dengan tinggi forklift, dan kemudian forklift ditarik secara langsung ke kedudukan penggunaan.

Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, motor berputar tetapi platform mengangkat tidak naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, penapis penghisap minyak diblokir seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.


GutaEmbedded boarding bridgeCadangan akal sehat yang sangat diperlukan untuk penggunaan produk



Blok brek peralatan.

Keperluan kualiti untuk jembatan paparan tetap relatif tinggi. Apabila memesan,GutaJembatan penerbangan teleskopik, penting untuk memeriksa sama ada kualifikasi penghasil lengkap dan sama ada produksi jembatan paparan hidraulik bergerak memenuhi keperluan pemprosesan. Berikut adalah perkenalan kepada keperluan proses keseluruhan untuk bangku kerja jembatan paparan tetap. Jika anda tidak faham, sila hubungi staf untuk menjawab soalan anda!

Alasan: minyak hidraulik yang tidak cukup.

marketJembatan penerbangan ton segera dipasang pada pinggir luar platform perkhidmatan pembuatan semasa keseluruhan proses pemasangan. Apabila dilaksanakan, tidak perlu menggali atau mengubur ruang dalam pembangunan terowong pada platform muatan dan membuang,GutaJembatan boarding, dan kebanyakan bangunan tidak perlu diubahsuai dalam terma struktur.

Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan, jika perbaikan diperlukan dengan biaya harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

Panjang jambatan penerbangan hidraulik elektrik umumnya sekitar meter, dan berat pengangkutan berbeza bergantung pada tonnage. Ia adalah mm untuk ton, m untuk ton, dan m untuk ton. Ia sangat sesuai untuk ditempatkan di tanah dalam ruang terbuka.


GutaEmbedded boarding bridgeCadangan akal sehat yang sangat diperlukan untuk penggunaan produk



Tindakan preventif: Pemilihan minyak patut ditentukan mengikut tanda yang direkomendasikan pembuat, persekitaran kerja mesin, faktor suhu, minyak hidraulik istimewa patut dipilih; Apabila pemeliharaan komponen dan sistem hidraulik tidak selesa, minyak hidraulik yang tahan memakai dengan prestasi yang baik patut dipilih.

kaedah rata-rataTitik lain ialah and a mesti mempertimbangkan keperluan mereka sendiri untuk menggunakan peralatan jambatan boarding hidraulik tetap, dan kemudian melamar keperluan suai untuk pembuat jambatan boarding hidraulik tetap berdasarkan keperluan mereka sendiri. Pilih jambatan boarding hidraulik tetap yang sesuai kepada mereka, seperti kata-kata, apa yang sesuai kepada mereka lebih baik.

Periksa kualiti minyak hidraulik dan aras. Apabila platform angkat ditangkap ke kedudukan tinggi, aras minyak hidraulik sepatutnya - milimeter lebih tinggi dari bawah tangki minyak. Apabila warna minyak hidraulik gelap, minyak menjadi melekat, atau terdapat objek asing seperti gravil dalam minyak, minyak hidraulik patut diganti secara tepat waktu. Sistem hidraulik platform angkat patut diperiksa untuk sambungan hidraulik dan saluran paip. Jika saluran paip rosak, ia perlu diganti segera; Apabila ada keseluruhan dalam bahagian sambungan, ketatkan ikatan paip.

Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, seperti jambatan boarding bergerak sendiri, jambatan boarding bergerak secara manual membantu, dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.

GutaKerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan sering

Pertama, parameter relevan jambatan naik mesti dipahami secara awal.

Tighten the manual valve to close it.


AdenMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat GutaEmbedded boarding bridgeCadangan akal sehat yang sangat diperlukan untuk penggunaan produk memberi anda GutaEmbedded boarding bridgeCadangan akal sehat yang sangat diperlukan untuk penggunaan produk oleh syarikat kami, perkhidmatan GutaEmbedded boarding bridgeCadangan akal sehat yang sangat diperlukan untuk penggunaan produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk GutaEmbedded boarding bridgeCadangan akal sehat yang sangat diperlukan untuk penggunaan produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian GutaEmbedded boarding bridgeCadangan akal sehat yang sangat diperlukan untuk penggunaan produk. GutaEmbedded boarding bridgeCadangan akal sehat yang sangat diperlukan untuk penggunaan produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di GutaEmbedded boarding bridgeCadangan akal sehat yang sangat diperlukan untuk penggunaan produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!