WanghuaJembatan pengangkutanAnda dialu-alukan untuk membuat pesanan

  • masa pelepasan:2024-04-17 20:58:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:266
  • Penerangan pantas:

    Wanghua,Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percayaJembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk stru

Kandungan artikel

Apabila ia berkaitan dengan jembatan naik hidraulik tetap, saya percaya

Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Adakah anda tahu klasifikasinya? Adakah anda tahu penggunaan relatif? Kalau awak tak faham, mari tengok!

WanghuaSemasa operasi, valv manual patut ketat sehingga tertentu dalam keadaan tertutup. Pengendali patut mengangkat jambatan papan ke tinggi yang diperlukan, kemudian perlahan-lahan berbalik untuk taman bekas di bawah bibir depan jambatan papan.

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.

TurgutluBan: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

Jembatan juga dikenali sebagai platform memuatkan dan memuatkan, kualiti dan grad viskositi minyak tidak memenuhi keperluan, atau brand berbeza minyak hidraulik dicampur, menghasilkan indeks viskositi terlalu rendah atau terlalu tinggi minyak hidraulik. Jika viskositi minyak terlalu tinggi, kerugian kuasa meningkat dan suhu minyak meningkat; Jika viskositi terlalu rendah, kebocoran meningkat dan suhu minyak meningkat.

Selepas memperbaiki sistem hidraulik, valv motor, dan pemasangan hidraulik dan pemasangan jambatan papan, yang mudah menyebabkan getaran dan menghasilkan bunyi yang signifikan.

Reason: The action of the support valve or electromagnetic directional valve fails, and there are two situations: the input voltage of the electromagnetic coil is less than V. Kol elektromagnetik terbakar. Kerja bantal mengganggu penyelesaian masalah: pemeliharaan atau penggantian boleh menghapuskannya.

Rakomendasi dan konsultasiPerrancangan terbuka sebelum ditempatkan membuat ia mudah untuk membersihkan clutter.

Selepas operasi selesai, lepaskan rantai tetap dan tekan pengendali pada rak. Kendaraan akan memandu dan rak akan ditetapkan semula. Angkat bahagian belakang jambatan naik dan gantung di dalam kenderaan.

Reason: The return valve is not closed.


WanghuaJembatan pengangkutanAnda dialu-alukan untuk membuat pesanan



Keperluan untuk menggunakannya adalah untuk memilih pembuatan besar untuk produksi, memilih yang diketahui, kualiti dijamin, dan perkhidmatan selepas jualan,WanghuaJembatan boarding bergerak, untuk mengelakkan risau and a sendiri.

Di mana saya boleh mencarinya?Jembatan pengangkutan adalah peranti pengangkutan yang digunakan antara forklift dan trak untuk memudahkan muatan dan muatan barang. Muatan dinamik ekstra besar: T,WanghuaJembatan naik hidraulik tetap,WanghuaTekanan hidraulik paksi naik bimbit, Muatan statik ekstra besar: T, Lebar ekstra besar: M, Panjang ekstra besar: M. Terdapat banyak klasifikasi, biasanya dibahagi menjadi jambatan naik bimbit dan jambatan naik tetap. Jeneral: Ban kuat dengan panjang M dan lebar M.

Rancangan unik; Gongzi” Bingkai besi bentuk boleh menyokong tekanan secara bersamaan, mengurangkan torsi bingkai dan membuatnya lebih kuat dan lebih kekal daripada struktur besi saluran lain.

Alasan untuk platform mengangkat jambatan pengangkutan hidraulik tidak mengangkat: tegangan rendah, motor tidak berputar, motor terbalik, kehilangan fase motor (motor tidak bergerak dan berbunyi), cahaya penunjuk menyala, tekan butang naik, valve turun terbuka, tekanan valve overflow rendah, aras minyak terlalu rendah, pompa minyak kosong, penapis penghisap minyak diblokir, seksyen penghisap minyak bocor, dan dua fase dalam garis tiga fase berubah secara arbitrari; Solution: Semak potensi pemula semasa operasi muatan motor. Julat hidraulik tegangan dibenarkan± 10%; Periksa motor dan litar; Periksa pemutus sirkuit dan kawat motor; Apabila butang penurunan dilepaskan, guna voltmeter untuk periksa sama ada valv penurunan diaktifkan. Jika tidak ada kuasa, periksa sirkuit dan hapuskan kesalahan; Jika ada elektrik, hapuskan gangguan valv yang menurunkan sendiri. Kabur slaid valv penurunan mesti disimpan bersih dan bergerak fleksibel. Baca semula valv overflow. Adjust at % rated load; Isi minyak hidraulik; Bersihkan penapis; Periksa paip dan gabungan penghisap minyak; Ketatkan kumpulan dan gantikannya jika perlu.

WanghuaBuka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.

Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.

Jembatan naik ton secara efektif mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang, mengurangi banyak pekerjaan dan meningkatkan efisiensi kerja dalam penggunaan. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.


AdenMaklumat produk lain
  • DunkirkPlatform mengangkat tali aluminumProsedur pemeriksaan masuk

    DunkirkPlatform mengangkat tali aluminumProsedur pemeriksaan masuk

  • DunkirkLift menegak boleh capaiSebut harga kos terkini

    DunkirkLift menegak boleh capaiSebut harga kos terkini

  • VijayawadaKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkanPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam p

    VijayawadaKapasiti penukar minyak yang ditenggelamkanPrinsip apa yang harus diberi perhatian dalam p

  • ChinstohovaPlatform angkat bimbit hidraulikPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovasi

    ChinstohovaPlatform angkat bimbit hidraulikPerbincangan panas teknologi mengenai arah inovasi

  • ChinstohovaPembelian jambatan naik tetapPengeluaran profesional

    ChinstohovaPembelian jambatan naik tetapPengeluaran profesional

  • ChamberleyJembatan naik kecil sederhanaCara cat untuk mengelakkan kakisan

    ChamberleyJembatan naik kecil sederhanaCara cat untuk mengelakkan kakisan

  • ChamberleyPlatform mengangkat tali aluminumTahap pembezaan produk dalam industri adalah kecil

    ChamberleyPlatform mengangkat tali aluminumTahap pembezaan produk dalam industri adalah kecil

  • ChamberleyLift mini rumah Lift rumah kecilPasaran yang stabil

    ChamberleyLift mini rumah Lift rumah kecilPasaran yang stabil

  • segera:Peringatan: Maklumat WanghuaJembatan pengangkutanAnda dialu-alukan untuk membuat pesanan memberi anda WanghuaJembatan pengangkutanAnda dialu-alukan untuk membuat pesanan oleh syarikat kami, perkhidmatan WanghuaJembatan pengangkutanAnda dialu-alukan untuk membuat pesanan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk WanghuaJembatan pengangkutanAnda dialu-alukan untuk membuat pesanan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian WanghuaJembatan pengangkutanAnda dialu-alukan untuk membuat pesanan. WanghuaJembatan pengangkutanAnda dialu-alukan untuk membuat pesanan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di WanghuaJembatan pengangkutanAnda dialu-alukan untuk membuat pesanan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!