KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri

  • masa pelepasan:2024-03-28 10:37:59
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:492
  • Penerangan pantas:

    Konin,Tighten the manual valve to close it.Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. A

Kandungan artikel

Tighten the manual valve to close it.

Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, imported hydraulic pumps and motors have been in operation for five to six years, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.

KoninSokongan adalah tugas persiapan penting untuk operasi, seperti dasar atau lapangan kasar. Ia diperlukan untuk menggunakan tidur untuk membersihkannya sebelum melanjutkan operasi.

Efisiensi rendah jambatan naik hidraulik terutama bergantung pada dua aspek: pertama-tama, pegawai yang terlibat dalam kerja jambatan naik hidraulik mempunyai kualiti rendah dan kemampuan operasi. Kerana gagal membentuk kerja jambatan naik hidraulik skala besar, perusahaan tidak melekat kepentingan yang cukup kepada kerja ini, biaya kerja yang dilaburkan adalah rendah, dan tiada latihan kemampuan khusus. Ini meningkatkan kesulitan kerja jambatan naik hidraulik, meningkatkan masa operasi, dan membuang-buang kuasa pembinaan. Di sisi lain, pembebasan kerja jambatan boarding hidraulik membuat ia sukar untuk menggunakan peralatan mekanisasi. Di kebanyakan perusahaan,KoninJembatan penghalang bergerak,KoninTrain boarding bridge, jenis kerja ini terutama dilakukan secara manual, menghasilkan kerja yang tidak sama.

AlcaldediazJembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo bersama dengan forklift.

Sekali lagi, perkhidmatan selepas-jualan untuk pemasangan dan penggunaan jambatan boarding tetap biasanya melibatkan menggantikan pompa minyak, menggantikan motor, dan menambah minyak hidraulik. Period jaminan biasanya dalam satu tahun, yang boleh diperbaiki dan dikekalkan. Selepas peristiwa jaminan jika perbaikan diperlukan dengan biaya, harga tidak rendah. Choosing a high-quality and slightly more expensive boarding bridge can reduce maintenance or be maintenance free, and it can be used for up to - years without major problems. Jembatan boarding tetap kualiti tinggi adalah pilihan yang disukai untuk perancangan jangka panjang.

Selama proses aplikasi jambatan naik hidraulik, perlu mengikut prosedur operasi untuk memastikan operasi normal peralatan. Apa tindakan pencegahan yang patut kita ambil bila menggunakan jambatan naik hidraulik?


KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri



Ringkasan: Dengan pembangunan sains dan teknologi, bentangan dan desain silinder akan menjadi semakin masuk akal, kerana teknologi terus berkembang dan meningkat. Design yang masuk akal silinder adalah untuk memperbaiki kehidupan perkhidmatannya sambil mengurangi faktor risiko dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan lif. Suara telah dikurangi, jadi apa yang sangat dijangka adalah peningkatan dalam kemanusiaan.

Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas di dermaga, platform, gudang, dan tempat lain. Rancangan khas boleh dibuat dalam terma dimensi luaran, kapasitas pembawa muatan, dll. mengikut keperluan yang berbeza pengguna. The boarding bridge is installed on the side of the cargo platform, flush with the ground and side of the cargo platform. Dek jambatan jambatan boleh menuju ke atas dan ke bawah, dan hujung luar boleh lebih tinggi atau lebih rendah daripada pesawat platform kargo, menjadikannya sama dengan tinggi kereta.

Blok brek peralatan.

standar kualitiApa konfigurasi yang digunakan untuk jambatan boarding hidraulik? Komponen konfigurasi jambatan boarding tetap yang sama dihasilkan dan dihasilkan oleh pembuat berbeza, dan terdapat perbezaan dalam kualiti dan harga. Jika perusahaan memilih untuk murah dan menggunakan jambatan boarding harga rendah, ia menyimpan kos mengabaikan kualiti menggunakan jambatan boarding, dan juga meletakkan bahaya tersembunyi untuk penyelamatan masa depan. Anda boleh memilih mengikut keperluan penggunaan anda sendiri

Selain peralatan umum jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.

Preventive measures: Timely maintenance or replacement of excessively worn parts. According to statistics, under normal circumstances, and domestic products have been in operation for two to three years, and their wear has become quite severe. Timely maintenance is necessary. Jika tidak, operasi akan pada dasarnya normal apabila mesin sejuk, tetapi selepas - jam operasi, kelajuan pergerakan setiap mekanisme dalam sistem akan perlahan secara signifikan,KoninFabrik jambatan penerbangan hidraulik, dan diperlukan untuk menghentikan mesin dan menunggu suhu minyak untuk menurun sebelum terus bekerja.


KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri



Buka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.

Pengurusan kualiti rantai bekalanPengurusan masalah: Mengganti cincin penyegelan pompa minyak boleh menghapuskan masalah.

Ciri-ciri: Mengadopsi lengan yang boleh dilipat (dua lengan seksyen, tiga lengan seksyen), dengan tinggi kerja - meter, dan lengan angkat boleh putar darjah;, Kedua-dua jadual tukar dan platform kerja boleh beroperasi. Platform kerja boleh berjalan dengan selamat dengan ledakan di mana-mana kedudukan, dan kelajuan berjalan menurun dengan naik tinggi angkat. Tetapkan platform atas dan bawah (platform tanah dan platform kenderaan platform), dan guna switches arah untuk bertukar antara platform atas dan bawah.

Mungkin ada beberapa kesalahan semasa menggunakan jembatan naik hidraulik tetap Mari kita lihat kesalahan umum dan beberapa penyelesaian.

KoninJembatan penerbangan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan bersama dengan platform penyimpanan. Peralatan ini disertakan dengan platform dan boleh disesuaikan ke atas atau ke bawah mengikut tinggi yang berbeza dalam kenderaan trak, menjadikan ia mudah bagi forklift untuk memasuki kenderaan. Peralatan mengadopsi stesen pam hidraulik yang diimport dengan rok anti berguling di kedua-dua sisi, menjadikan kerja lebih selamat dan meningkatkan efisiensi kerja. Pipa besi bentuk khas dan silinder minyak yang tahan memakai ketepatan tinggi digunakan. Bahan jadual: anti slip (mata)

Pasang kereta api perlindungan tinggi m di sekitar lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, dengan jarak tidak kurang dari m dari kereta api perlindungan ke lubang dasar. Jembatan naik bimbit hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, dan boleh mencapai muatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan bergerak digunakan secara luas dalam platform kargo dan laman muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia adalah peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo yang digunakan dalam sambungan dengan forklift. Jujukan penyelamatan kerja bumi mesti memenuhi syarat desain dan mengikut" Menyukung sokongan, sokongan pertama dan kemudian menggali, menggali lapisan, tiada overbreak&rquote; Prinsip.

Seperti yang diketahui, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, stabil yang kuat, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.


AdenMaklumat produk lain
  • SalernoPlatform mengangkat secara keseluruhanPermintaan menyusut dengan cepat

    SalernoPlatform mengangkat secara keseluruhanPermintaan menyusut dengan cepat

  • SalernoFlip belakang pemutar hidraulikCara memilih peralatan yang sesuai dengan anda

    SalernoFlip belakang pemutar hidraulikCara memilih peralatan yang sesuai dengan anda

  • BāgherhātRalat pengubah kuasaCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

    BāgherhātRalat pengubah kuasaCara mengekalkan bumbung kren semasa pembinaan

  • Dun LaoghairePlatform angkat hidraulik 3 tonManfaat dan kesan positif strategi

    Dun LaoghairePlatform angkat hidraulik 3 tonManfaat dan kesan positif strategi

  • Dun LaoghairePlatform jembatan naikPetikan Inventori

    Dun LaoghairePlatform jembatan naikPetikan Inventori

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgAngkat jambatan naik bimbit hidraulikPenyelesaian masalah demam

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgAngkat jambatan naik bimbit hidraulikPenyelesaian masalah demam

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgPlatform mengangkat selai aluminium 8-meterinformasi produk

  • Lapangan Terbang Berlin BrandenburgFlip plate hydraulic roadblock machinePengeluaran profesional

    Lapangan Terbang Berlin BrandenburgFlip plate hydraulic roadblock machinePengeluaran profesional

  • segera:Peringatan: Maklumat KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri memberi anda KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri oleh syarikat kami, perkhidmatan KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri. KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KoninPenghasilan jambatan naikTrend baru dalam pembangunan industri, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!