Gu YeJembatan boarding tetapKeupayaan galas tinggi

  • masa pelepasan:2024-04-16 10:42:00
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:505
  • Penerangan pantas:

    Gu Ye,Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada keja

Kandungan artikel

Tidak memahami syarat operasi paksi. Jika and a memahami beberapa prinsip dasar dan tiga elemen yang membawa kepada kejayaan, anda boleh memastikan bahawa anda dalam bentuk kerja yang baik untuk masa yang lama. Pemeriksaan sebelum menggunakan jambatan paparan bimbit: Semak jika valv pembuatan minyak ketat. Guna jambatan paparan bimbit: Guna pompa tangan untuk meningkatkan jambatan paparan ke kedudukan dan tinggi yang diperlukan; Place the tongue plate on the box and connect the safety chain to the box; Letakkan topeng roda dalam kedudukan yang sesuai di sebelah ban; Lepaskan valv pembuatan minyak manual untuk membuat silinder minyak dan roda dalam keadaan semulajadi membuat mereka dalam keadaan tenang; Selepas persiapan di atas selesai, memuatkan dan membuka boleh bermula; Jaga-jaga untuk operasi: Simpan silinder minyak dalam keadaan tenang semasa digunakan; Kedua-dua angkatan elektrik dan manual mesti matikan suis pompa manual.

Jambatan muatan dan muatan tetap: Jambatan muatan dan muatan tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jambatan antara trak dan platform kargo dalam gudang, dan forklift dan kenderaan lain boleh bergerak dan muat barang dalam batch dalam trak. Hanya satu orang yang boleh bekerja untuk mencapai muatan dan muatan cepat barang. Ia memungkinkan perusahaan untuk mengurangkan jumlah besar kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.

Gu YeJenis struktur jambatan naik ini digunakan secara luas dan juga adalah peralatan mekanik relatif selesa untuk bantuan naik. Kedua, skala aplikasi jambatan penerbangan hidraulik tetap. Ia terutama digunakan di kilang dan gudang modern, dan boleh muat dan lepaskan barang secara sensitif. Dari perspektif struktur komposisi, unit kuasa hidraulik jambatan papan sebenarnya terdiri dari tiga bahagian, iaitu sistem kuasa, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Sistem kuasa selama tempoh ini terdiri terutama daripada enjin, kotak pemindahan, radiator masuk, bateri, pendingin tengah, penapis udara, muffler, dan tangki bahan bakar. Sistem hidraulik termasuk komponen seperti pendingin minyak hidraulik, tangki minyak hidraulik, pompa hidraulik, dan mengatur silinder minyak. Jadi, apa proses utama dalam proses rancangan terperinci? Mari kita belajar lebih banyak tentang aspek ini bersama-sama. Pertama, kita perlu menghitung sistem hidraulik dan kuasa berdasarkan keperluan praktik unit kuasa, dan juga memperhatikan pemilihan yang masuk akal jenis enjin. Fabrik jembatan pengangkutan profesional mempunyai teknologi maju ujian ketat, harga yang lebih cenderung, dan lebih diskon. Selamat datang untuk berkonsultasi

Pemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

YtrebygdaPress the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, panel depan akan terbuka sepenuhnya.

Kami telah memperkenalkan anda bagaimana jambatan naik bergerak hidraulik ditetapkan kepada bekas! Tekan jembatan naik bergerak ke belakang bekas dengan garpu,Gu YeJembatan penerbangan hidraulik bergerak, dan gantung rantai kabel panjang boleh ditetapkan pada trak untuk memastikan jembatan naik bergerak dan trak sentiasa ketat. Tinggi jembatan naik bergerak hidraulik boleh ditetapkan. Selepas mencapai pesawat yang sama, pedal jembatan naik ditempatkan pada permukaan bekas untuk mencapai jembatan naik bergerak. Ia digunakan secara luas dalam platformen kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa memuatkan dan memuatkan peralatan, dan adalah peralatan bantuan untuk memuatkan dan memuatkan kargo bergabung dengan garpu. Dengan menggunakan jambatan muatan bimbit, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam bekas kereta untuk operasi muatan dan muatan besar. Ada berbagai jenis jambatan naik. Selama seluruh proses aplikasi, jembatan boarding tetap boleh secara rasional dilaksanakan di tempat tanpa perlukan untuk memuatkan dan memuatkan platform atau laman muatan dan memuatkan kargo. Jika laman web logistik tidak mempunyai platform perkhidmatan, jambatan boarding tetap boleh menjadi tindakan preventif yang masuk akal.

Sekali lagi, sama ada pemilihan laman, desain lubang, dan pemasangan berada di tempat, serta sama ada ada pembinaan, situasi yang sama tidak akan berlaku sama sekali. Trailer setengah treiler dilengkapi dengan jembatan boarding yang mengendalikan diri tidak lagi menghasilkan sejumlah besar segitik berbahaya antara ban dan permukaan jalan apabila berputar, tetapi hanya gulung pada permukaan jalan sebagai arah perjalanan berubah. Itu dia.

Saluran pemuatan dan pembuatan palet modern biasa termasuk platform pemuatan dan pembuatan tinggi plat penyesuaian tinggi yang berkhidmat sebagai jembatan antara platform dan kenderaan pengangkutan, cepat dan sihat ekonomi negara China, volum logistik telah dua kali ganda, dan keperluan efisiensi transportasi dalam industri logistik telah semakin tinggi. Sebagai peralatan mekanisasi bantuan, yang hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, dan boleh mencapai muatan dan muatan dengan cepat dan selamat. Ia tidak hanya menyimpan pada biaya kapital manusia, tetapi juga meningkatkan produktifitas kerja.

Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?

Jembatan pengangkutan tetap lebih sesuai untuk dimuatkan semasa operasi, dengan kestabilan peralatan tinggi dan biaya penyelamatan rendah. Sesuai untuk berbagai jenis kenderaan dalam kawasan muatan dan muatan dan kawasan pengangkutan sibuk. Jembatan naik tetap mesti beroperasi oleh diri sendiri dan boleh menjaga keselamatan dan muatan dan muatan kargo cepat tanpa perlukan sistem bekalan kuasa. Jembatan pengangkutan tetap digunakan untuk platform perkhidmatan barang dan laman muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan mesin dan peralatan. Ia adalah fasilitas sokongan untuk forklift elektrik


Gu YeJembatan boarding tetapKeupayaan galas tinggi



Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.

Mengikuti keajaibanModul keseluruhan paip masuk air dari jambatan boarding hidraulik mesti mempunyai sistem hidraulik yang masuk akal semasa proses aplikasi, sehingga peralatan mempunyai ketat udara yang baik dan jangka layanan panjang, dan tinggi peralatan ditetapkan pada platform perkhidmatan muatan dan lepaskan. The hydraulic press boarding bridge is used to maintain rapid loading and unloading of goods

Struktur jambatan pengangkutan tetap terbentuk dari tiga bahagian: sistem mekanik, sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Sistem yang disebut mekanikal sebenarnya adalah sistem yang mudah terkumpul dari saluran dan chassis. As a specialized auxiliary equipment for cargo loading and unloading (shè bè i), hydraulic adjustment plates have been widely used in various industries and places. The height of the front end of the hydraulic adjustment plate bottle body can be adjusted according to the height of the truck carriage, and the overlapping lip plate is always on the carriage. Various handling vehicles can smoothly load and unload goods into the carriage through the boarding bridge, and only one person needs to operate to achieve the complete loading and unloading of goods, Ia juga trend semasa untuk produksi yang selamat dan beradab di perusahaan, yang tidak hanya meningkatkan kelajuan logistik bekalan, jika ia digunakan dengan betul menurut arahan dan peraturan,Gu YeAngkat jambatan naik bimbit hidraulik,Gu YeJembatan naik bergerak hidraulik, pemeliharaan biasa patut dilakukan di jambatan naik, dan perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan beberapa perincian, yang boleh memperlambat penuaan jambatan naik dan memperpanjang hidup perkhidmatannya. Memperbesarkan nilai jambatan naik.

Ia dibuat dari karet yang kuat. Empat sudut luar blok anti-kejadian semua bentuk lengkuk dan semua lubang bolt dalam. Saiz lubang bolt adalah Ф . Struktur bolt ikatan untuk kumpulan M: Jembatan boarding tetap terdiri dari sistem mekanik sistem hidraulik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Platform ini berdasarkan&quo; U” Berbentuk besi seperti kerangka, dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang terbuat dari plat besi berpotensi anti slip, dan boleh menahan kelajuan kilometer/jam apabila forklift dimuatkan sepenuhnya tanpa bengkok, meningkatkan kepercayaan kerja.

Persekitaran kerja: Kualiti persekitaran kerja juga adalah faktor yang sangat mempengaruhi prestasi produk jambatan papan. Apabila digunakan dalam persekitaran yang kasar, ia merupakan ujian yang berat untuk kualiti jambatan papan papan dan juga perlu mempertimbangkan pemilihan bahan-bahan penghasilan untuk memastikan kualiti produk.


AdenMaklumat produk lain
  • XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

    XiningCiri-ciri struktur pengubah jenis keringCara operasi semasa pembinaan

  • ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

    ToledoPlatform angkat hidraulik tetapKelenturan

  • ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

    ToledoPaksi penerbangan hidraulik tetapPengurusan integriti

  • HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

    HuozhouJembatan memuatkan bekasLapisan perlindungan anti selip

  • HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

    HuozhouHarga jembatan naik bimbitPelbagai langkah untuk memastikan pemenuhan kontrak

  • HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

    HuozhouPembuat flipper automatikPenjelasan produk

  • ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

    ZaburePlatform angkat hidraulik tetapBerkongsi rahsia awal untuk mencapai keuntungan

  • ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

    ZaburePaksi penerbangan tetap hidraulikTempat mencari

  • segera:Peringatan: Maklumat Gu YeJembatan boarding tetapKeupayaan galas tinggi memberi anda Gu YeJembatan boarding tetapKeupayaan galas tinggi oleh syarikat kami, perkhidmatan Gu YeJembatan boarding tetapKeupayaan galas tinggi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Gu YeJembatan boarding tetapKeupayaan galas tinggi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Gu YeJembatan boarding tetapKeupayaan galas tinggi. Gu YeJembatan boarding tetapKeupayaan galas tinggi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Gu YeJembatan boarding tetapKeupayaan galas tinggi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!