TianjinBridge boarding forklift mudahMasalah rosak

  • masa pelepasan:2024-04-17 15:23:42
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:384
  • Penerangan pantas:

    Tianjin,Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton, dll., ia adalah mung

Kandungan artikel

Kerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza, overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!

Mengapa jembatan naik tetap boleh mengambil tanggungjawab berat dalam banyak peralatan logistik yang memerlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat jambatan naik hidraulik yang tetap di sana, yang mengejutkan saya.

TianjinMasalah saluran mungkin telah kehilangan operasi biasa, dan pegawai perbaikan patut segera memberitahu pegawai perbaikan. Jika ada risiko atau masalah mekanik yang berpotensi, bekalan kuasa patut dihentikan segera. Bahagian perbaikan patut diperbaiki dan dijelaskan, dan diperiksa sebelum digunakan untuk memastikan tiada kesalahan operasi. Apabila memperbaiki saluran, perlu menutup bekalan kuasa dan mengatur pengawal untuk memasuki bahagian bawah saluran angkat. If necessary, support equipment should be installed to prevent the channel from descending. Bahan-bahan mentah utama yang digunakan oleh kilang kami adalah: sokongan utama: paip besi bentuk istimewa digunakan. Maklumat jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm. Cilinder minyak: Cilinder minyak tahan memakai ketepatan tinggi yang dihasilkan di Jinan. Ban: Kekuatan tinggi, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.

Dengan senarai Kumpulan Alibaba di New York Stock Exchange di Amerika Syarikat, selamat datang untuk bertanya

TaastrupKerana Tonnage yang berbeza dari jambatan naik, yang boleh dibahagi menjadi ton, ton, ton, ton, dll., ia adalah mungkin untuk membawa muatan berbeza mengikut muatan kargo yang berbeza. Untuk pemasangan dan penggunaan Tonnage yang berbeza, overloading dan muatan barang adalah sangat dilarang!

Firstly, as the fixed hydraulic boarding bridge is used to complete the rapid loading and unloading of goods through height adjustment plates, there are certain strict requirements for the quality and material selection of height adjustment plates to avoid the occurrence of defective materials, which will result in unexpected loss of performance in the application process.

Jembatan penerbangan tetap adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat,TianjinJenis bergerak hidraulik paksi naik, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh disesuaikan. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.


TianjinBridge boarding forklift mudahMasalah rosak



Apabila jambatan pengangkutan hidraulik dimuatkan dan berfungsi, ia tidak akan mengangkat. Alasan utama adalah bahawa setiap jambatan pengangkutan sering mempunyai kapasitas kargo nilai sendiri. Apabila ia dimuatkan dan ditangkap, akan ada situasi yang lemah mengangkat atau tidak mampu mengangkat. Oleh itu, ia berkesan untuk memastikan bahawa barang-barang tidak berlebihan dalam perjalanan. Untuk orang-orang yang telah menggunakan produk ini, jembatan boarding hidraulik mungkin diketahui dengan baik. untuk orang-orang di antara kita yang telah mencapai kejayaan mekanik, kegemaran tidak boleh dibatasi dengan produk yang biasa. Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas dalam platforma bekalan dan fasilitas muatan dan muatan bimbit, dan digunakan bersama dengan forklift.

Jaga-jaga untuk penggunaan selamat jambatan penerbangan hidraulik tetap Apabila mengendalikan mesin, jangan berdiri di sekeliling. Pastikan untuk membawa muatan mengikut muatan bernilai, bukan berat barang sahaja. Ini adalah sesuatu yang pelanggan dan rakan-rakan patut tahu. Jika ada pecahan atau deformasi jambatan naik, sila jangan gunakannya untuk menghindari kemalangan serius. Jembatan pengangkutan adalah terutamanya peranti bantuan untuk memuatkan dan membuang barang, yang meningkatkan kuasa muatan dan membuang (merujuk kepada jumlah kerja yang dilakukan oleh objek dalam unit masa), dan adalah sesuatu yang syarikat logistik (syarikat) tidak boleh lakukan kurang. Jika kuasa operasi jembatan pengangkutan (zuò yì) adalah kekal, tiada masalah boleh muncul semasa operasi. Mungkin masalah boleh diselesaikan secara tepat masa. Mengenai penyebab masalah sistem hidraulik jambatan pengangkutan, Ia berguna bagi kita menggunakan jambatan boarding dengan betul dan menyediakan tugas rumah

(Struktur) Kuat kapasitas pembawa muatan tinggi, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.

Kualiti yang hebatPetunjuk untuk membeli komponen paksi naik hidraulik: Tyres. Bila memilih ban paksi naik bergerak, cuba memilih jenis ban yang sama sebanyak yang mungkin dan pilih ban kuat atau pneumatik berdasarkan situasi sebenar.

Bagaimana untuk menjalankan pemeliharaan pos jambatan boarding? Apabila meninggalkan kilang, jembatan naik biasanya lebih cepat daripada peralatan berat lain. Namun, disebabkan aplikasi yang berbeza dari jambatan naik dibandingkan dengan peranti platform lain yang memuatkan, kehidupan perkhidmatan jambatan naik telah dikurangi.

Adjust the speed control valve again when the working pressure of the speed control valve is low. Di bawah muatan bernilai, jika volum minyak disesuaikan terlalu rendah, pompa bensin akan kosong dan mengisi minyak hidraulik dengan minyak, penapis dan blok minyak, dan buang kebocoran paru dalam seksyen penyiup minyak peranti penapis. Semak paip penyiup minyak dan konektor, dan ketat konektor. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk Fabrik Dengqiao


TianjinBridge boarding forklift mudahMasalah rosak



Mengapa? Jembatan pengangkutan terkandung: Jembatan pengangkutan terkandung,TianjinJembatan pengangkutan yang tetap, seperti yang dikatakan nama, merujuk kepada jembatan pengangkutan terkandung dalam platform operasi memuatkan dan memuatkan. Permukaan papan utama jembatan pengangkutan terpasang adalah mengufuk dengan aras atas platform operasi memuatkan dan memuatkan. Sempurna disertai ke dalam platform, ia tidak akan mempengaruhi tugas operasi lain pada platform tanpa memuatkan dan membuka operasi. Jembatan boarding dengan jenis struktur ini digunakan secara luas dan juga peranti bantuan boarding relatif cepat.

Pelanggan pertamaSelepas memuatkan dan memuatkan, tekan butang permulaan untuk menambah bulatan secara automatik semasa proses mengangkat swashplate. Apabila swashplate naik ke kedudukan yang dekat dengan puncak, lepaskan butang untuk menurunkan jambatan boarding hidraulik tetap ke kedudukan mengufuk untuk operasi mudah. Muat dan lepaskan versi kargo dan buka dan tutup pintu.

Mekanisme dan jambatan naik sangat selesa untuk bergerak; The main beam adopts national standard high-strength # steel, with stable and reliable quality; Panjang lanjutan platform atas menyediakan ruang yang cukup untuk menyesuaikan sudut muatan dan muatan semasa operasi forklift untuk mencegah penyelamatan cerun dan memastikan operasi yang lebih selamat; Mengadopsi kaki sokongan tonasi besar dan dua kaki sokongan bantuan, yang mempunyai fungsi anti slip yang baik; The axle design has a compact and sturdy structure to prevent axle deformation after dynamic loads; Muat: - ton.

Melihat kembali kepada industri logistik biasa, permintaan potensi untuk peralatan pengendalian bahan juga meningkat dengan tajam dari masa ke masa! Terutama jambatan penerbangan hidraulik yang tetap digunakan secara luas di gudang, dermaga, gudang, lapangan terbang dan pelabuhan eksport lain, dan mempunyai volum penghantaran yang besar dan penggunaan sering. Jadi, dengan kemajuan terus menerus dan perlahan perusahaan antarabangsa dalam industri penghasilan. Kualiti penghasilan jambatan naik hidraulik dan saluran naik hidraulik juga terus meningkat, yang telah membawa kepada beberapa perusahaan dengan kemampuan penghasilan yang relatif kuat.

TianjinSemasa turun jambatan naik semua pegawai dilarang memanjat cerun dan muat berlebihan semasa menggunakan jambatan naik.

Press the start button, and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi,TianjinJembatan boarding platform pemuatan bekas, panel depan akan terbuka sepenuhnya.

Sekali lagi, sama ada pemilihan laman, desain lubang, dan pemasangan berada di tempat serta sama ada ada pembinaan, akan mempengaruhi kehidupan perkhidmatan dan keselamatan jambatan naik hidraulik yang tetap.


AdenMaklumat produk lain
  • DunForklift boarding bridgeTenaga dan kesan anti-perlanggaran

    DunForklift boarding bridgeTenaga dan kesan anti-perlanggaran

  • DunPlatform mengangkat garpu gunting bergerakDi mana saya boleh memberitahu status semasa

    DunPlatform mengangkat garpu gunting bergerakDi mana saya boleh memberitahu status semasa

  • DunFlip belakang plat hidraulik flipperKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

    DunFlip belakang plat hidraulik flipperKerja pemeriksaan harus dilakukan sebelum operasi

  • BangaloreHarga pengubah kotak 630kVAKaedah peleburan

    BangaloreHarga pengubah kotak 630kVAKaedah peleburan

  • Tepi SungaiElectric hydraulic fixed lifting platformKaedah pemeriksaan kualiti

    Tepi SungaiElectric hydraulic fixed lifting platformKaedah pemeriksaan kualiti

  • Tepi SungaiJembatan naik hidraulik bergerakFahami keadaan pasaran

    Tepi SungaiJembatan naik hidraulik bergerakFahami keadaan pasaran

  • HubeiJambatan naik TaibianHarga membuat kemunculan semula

    HubeiJambatan naik TaibianHarga membuat kemunculan semula

  • HubeiPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaApakah syarat untuk pemasangan

    HubeiPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaApakah syarat untuk pemasangan

  • segera:Peringatan: Maklumat TianjinBridge boarding forklift mudahMasalah rosak memberi anda TianjinBridge boarding forklift mudahMasalah rosak oleh syarikat kami, perkhidmatan TianjinBridge boarding forklift mudahMasalah rosak dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk TianjinBridge boarding forklift mudahMasalah rosak, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian TianjinBridge boarding forklift mudahMasalah rosak. TianjinBridge boarding forklift mudahMasalah rosak di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di TianjinBridge boarding forklift mudahMasalah rosak, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!