BertulisJembatan boarding forklift bekasSumber dikurangkan dengan ketara

  • masa pelepasan:2024-04-17 16:20:13
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:583
  • Penerangan pantas:

    Bertulis,Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa s

Kandungan artikel

Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.

Bahan jadual: Jadual dibuat dari mata anti slip mm.

BertulisJembatan naik bimbit mengadopsi pompa hidraulik manual sebagai sumber kuasa, yang boleh menyelesaikan penyesuaian tinggi tanpa perlukan bekalan kuasa luar. Akhir depan dilengkapi dengan kaki sokongan boleh disesuaikan, menjadikan muatan dan muatan lebih kuat dan selamat. Plat penggantian melipat di belakang jambatan naik bimbit dengan kapasitas pembawa besar dan hook forklift boleh dengan selesa menarik dan bergerak jambatan naik.

Apabila jambatan pengangkutan hidraulik dimuatkan dan berfungsi, ia tidak akan mengangkat. Alasan utama adalah bahawa setiap jambatan pengangkutan sering mempunyai kapasitas kargo nilai sendiri. Apabila ia dimuatkan dan ditangkap, akan ada situasi yang lemah mengangkat atau tidak mampu mengangkat. Oleh itu ia berkesan untuk memastikan bahawa barang-barang tidak berlebihan dalam perjalanan. Untuk orang-orang yang telah menggunakan produk ini, jembatan boarding hidraulik mungkin diketahui dengan baik. untuk orang-orang di antara kita yang telah mencapai kejayaan mekanik, kegemaran tidak boleh dibatasi dengan produk yang biasa. Jembatan penerbangan hidraulik digunakan secara luas dalam platforma bekalan dan fasilitas muatan dan muatan bimbit, disebabkan skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, frekuensi operasi juga adalah faktor yang mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jambatan naik. Contohnya, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan bahawa disebabkan operasi jangka panjang yang sering dan kekurangan pemeliharaan biasa, tekanan pada jambatan naik tetap akan mengurangkan hidup perkhidmatannya.

(Struktur) Kuat, kapasitas pembawa muatan tinggi, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.

Jika mana-mana masalah ditemui,BertulisJembatan naik bimbit hidraulik,BertulisJembatan boarding forklift bekas, mereka perlu diselesaikan secara tepat masa. Jika mereka tidak dapat diselesaikan oleh individu, mereka boleh mengatur pegawai perbaikan dari pembuat untuk menanganinya. Ini berkaitan dengan keselamatan peribadi dan kehilangan harta. Dalam industri gudang hari ini, jembatan naik hidraulik tetap telah menjadi alat pemuatan dan lepaskan penting. Oleh itu, dan penyelenggaran dan penyelenggaran normal akan meningkatkan jangka hidup jembatan naik hidraulik. Jadi apa yang perlu diperhatikan apabila beroperasi dan menggunakan jembatan boarding hidraulik? Saya ingin memberikan perkenalan terperinci (xiá ng xì), berharap untuk membantu pelanggan dan rakan-rakan kami.


BertulisJembatan boarding forklift bekasSumber dikurangkan dengan ketara



Minyak hidraulik yang digunakan patut disimpan bersih dan tidak dicampur dengan air dan kotoran lain. Ia biasanya diganti setiap enam bulan. Minyak hidraulik biasanya menggunakan N pada musim sejuk dan N pada musim panas. Apabila jambatan boarding gagal berfungsi, segera hentikan operasi dan penyelesaian masalah.

Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera kecelakaan pada platform kaki.

Panjang rantai boleh ditetapkan boleh berhubung dengan trak, membuat jambatan boarding dan trak sentiasa ketat.

Mana ia?Penggunaan: Kunci adalah untuk melihat di mana jembatan naik digunakan, di mana ia digunakan, dan seberapa sering ia digunakan, yang juga mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jembatan naik.

Kaedah pemeriksaan alat peralatan instrumen (pemeriksaan dan ujian) menggunakan pelbagai alat untuk mengukur sistem hidraulik,BertulisJembatan boarding bergerak Jembatan boarding tetap, prestasi komponen hidraulik (xì ng né ng), parameter, dan analisis dan proses data ini (ch ǔ l ǐ) To determine the location of the fault. Pembuat platform angkat dewasa di China, dengan produk lengkap dan jaminan kualiti.

Press the start button and the fixed hydraulic boarding bridge will automatically rise. Apabila ia mencapai kedudukan tinggi, di mana ia digunakan panel depan akan terbuka sepenuhnya.


BertulisJembatan boarding forklift bekasSumber dikurangkan dengan ketara



Penggunaan: Kunci adalah untuk melihat di mana jembatan naik digunakan, dan seberapa sering ia digunakan, yang juga mempengaruhi kehidupan perkhidmatan jembatan naik.

Pemasangan berfungsiJembatan penerbangan tetap adalah mesin dan peralatan bantuan khusus yang boleh menjaga pengendalian kargo cepat, dan nisbah aspek semua mesin dan peralatan boleh disesuaikan. Apabila melaksanakan, ia adalah mungkin untuk membina jambatan antara trak dan platform perkhidmatan barang gudang dengan cara yang masuk akal.

Hanya satu orang yang perlu beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, untuk menyelesaikan pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang; Common& " Streamline& " Perrancangan kongsi tali terbuka menambah lebih dari tiga kali kawasan penywelding dibandingkan dengan kongsi tubular tradisional lain, memperpanjang hidup perkhidmatan dan memudahkan perlindungan. Apabila melindungi mempertahankan, dan membersihkan, menggunakan tongkat sokongan untuk menyokong papan pengkondisi menjadi lebih selamat dan dipercayai. Especially during the scorching summer, it is particularly important for employees. Pada titik ini, kita akan mempertimbangkan sama ada ada ada cara mudah untuk mengangkut secara langsung forklift ke dalam bekas dengan kereta tangan, yang tidak hanya menyimpan kerja, tetapi juga dengan cepat memuatkan barang, dan menyimpan biaya dan meningkatkan efisiensi. During this period, the boarding bridge is further divided into fixed and mobile boarding bridges. Today, I will introduce the fixed hydraulic boarding bridge, its application scale, and details.

Apabila valv penurunan dibuka dan butang penurunan dibebaskan, periksa laluan dan buat pengesan kesalahan; Jika terdapat elektrik, membersihkan kesalahan umum valv menurunkan sendiri. Kabur arah elektro-hidraulik valv turun mesti disimpan bersih dan mudah bergerak.

BertulisPemacu hidraulik penuh, mudah beroperasi dan boleh dipercayai beroperasi; Syarikat kami telah terlibat dalam berbagai jenis kilang jambatan boarding dan bahan lain selama bertahun-tahun, dan beroperasi dengan integriti. Plat bibir disambung ke platform menggunakan lengkap lengkap lengkap, yang mempunyai kekuatan tinggi dan kepercayaan yang baik; Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport untuk memastikan prestasi penyegelan yang baik bagi sistem hidraulik; Adopting imported integrated modular hydraulic station, with good sealing performance and long service life; Kekuatan tinggi; U” Rancangan cahaya bentuk boleh memastikan muatan tinggi dan operasi jangka panjang tanpa deformasi; Mengadopsi plat baja berpotensi anti slip untuk memastikan prestasi anti slip yang baik platform; Pasang rok kaki anti berguling di kedua-dua sisi untuk mencegah cedera tak sengaja disebabkan oleh platform kaki; Ada tongkat sokongan yang memastikan keselamatan pegawai penyelamatan masuk ke dalam jambatan naik untuk penyelamatan.

Jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik adalah jenis jembatan boarding bergerak yang boleh ditarik oleh forklift, traktor, roda universal boleh dipotong ke ujung bawah dan roda trak boleh dipasang, yang boleh dengan mudah dan selesa mencapai pergerakan trak. Berikut adalah ciri-ciri produk.

Jembatan naik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Fungsi penyesuaian tingginya menggunakan jembatan antara trak dan platform kargo gudang, forklift dan pengendalian lain, serta muatan besar dan membuang barang dalam trak. Hanya satu orang yang boleh beroperasi untuk mencapai pemuatan dan pembuatan cepat barang. Ia telah mengurangi jumlah besar kuasa kerja, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar bagi perusahaan. Mengapa jembatan boarding tetap boleh bermain peran yang signifikan dalam banyak peralatan logistik (shè bè i) dalam perlukan pengendalian muatan cepat? Mari kita lihat di mana paksi penerbangan hidraulik tetap, yang membawa kita kejutan.


AdenMaklumat produk lain
  • BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

    BielefeldPlatform mengangkat topi bergerak sendiriApakah prinsip reka bentuk

  • BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

    BielefeldLift pencahayaan tahapPasaran profesional semakin meningkat, harganya akan naik

  • RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

    RanchiKarakteristik pengubah distribusi jenis keringSebilangan besar digunakan di bilik pemeriksaan

  • Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

    Scarzhisco carmennaPlatform angkat elektrik Platform angkat hidraulikApa yang perlu diperiksa sebelu

  • Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

    Scarzhisco carmennaPembuat paksi naikKetidakfahaman produk

  • HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

    HodmezovasarhelyJembatan naik trak bekasCara menyelesaikan masalah pengudaraan dan penyejukan

  • HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

    HodmezovasarhelyPlatform mengangkat trek panduan tetapAdakah anda memerlukan profesionalisme? Apa ya

  • HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

    HodmezovasarhelyLift penglihatan rumah tanggaInstitut Penyelidikan Warna Antarabangsa

  • segera:Peringatan: Maklumat BertulisJembatan boarding forklift bekasSumber dikurangkan dengan ketara memberi anda BertulisJembatan boarding forklift bekasSumber dikurangkan dengan ketara oleh syarikat kami, perkhidmatan BertulisJembatan boarding forklift bekasSumber dikurangkan dengan ketara dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BertulisJembatan boarding forklift bekasSumber dikurangkan dengan ketara, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BertulisJembatan boarding forklift bekasSumber dikurangkan dengan ketara. BertulisJembatan boarding forklift bekasSumber dikurangkan dengan ketara di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BertulisJembatan boarding forklift bekasSumber dikurangkan dengan ketara, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!