pelincirSelf propelled mobile lifting platformKemahiran memilih kaedah kerja rumah

  • masa pelepasan:2024-04-17 18:13:16
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:233
  • Penerangan pantas:

    pelincir,Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguLift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekan

Kandungan artikel

Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

pelincirPemandu patut bertanggungjawab untuk mengawasi distribusi seragam item yang dipindahkan oleh platform pada platform sebanyak mungkin untuk mencegah muatan sebahagian dan melarang muatan berlebihan. Platform tidak membenarkan

Kebocoran minyak serius dari pompa manual dan pompa gear; Pompa perlengkapan rosak, jadi penyelesaiannya adalah untuk menggantikan cincin penyegelan, menggantikan pompa perlengkapan, menambah minyak hidraulik yang cukup, memperbaiki sistem elektrik, menggantikan atau bersih, memperbaiki atau menggantikan.

BaturajaAtas dipasang dengan perjalanan keselamatan dan sempadan atas perjalanan. Jika perjalanan sempadan setiap tingkat gagal dan kehilangan kawalan apabila lif kargo naik lif Nanchang perlu bergantung pada sempadan atas perjalanan untuk menghalang semasa dan menghentikan naik. Jika perjalanan keselamatan sering terbuka dan menutup kenalan, lif kargo akan secara automatik turun ke tingkat pertama.

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Selepas membersihkan, bersihkan penapis dan gantikannya dengan unsur penapis baru sebelum menambah minyak baru. Apa reaksi tidak baik yang boleh berlaku semasa penggunaan awal lif kargo hidraulik?


pelincirSelf propelled mobile lifting platformKemahiran memilih kaedah kerja rumah



Tahap angkat mengadopsi bentangan bilik mesin yang diletakkan sebelah fleksibel, yang tidak memerlukan pemasangan yang besar. Keperluan teknik awam adalah tinggi, yang mempengaruhi bilik mesin terletak atas tradisional struktur bangunan dan penampilan.

Tengah kawalan keselamatan dipilih dengan kasut panduan berguling, ketepatan tinggi,pelincirPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, perlahan pakaian, dan penunggahan stabil. Ciri-ciri platform angkat Jinchuang adalah sebagai berikut: . Tidak perlu bilik mesin di atas rakit. . Lift hidraulik tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan rakit. . Cilinder muatan dan muatan lif hidraulik bertindak secara langsung pada lubang dasar, dan keperluan kuasa rakit rendah, Jalan naik struktur beton batu atau batu bata boleh digunakan untuk keselamatan platform angkat Jinchuang dan keuntungan kestabilan. Tombol mengalir: Ia boleh mencegah tekanan sistem terlalu tinggi semasa pergerakan naik. Tombol manual kecemasan: Dalam kes kegagalan kuasa, ia boleh membuat kecemasan lif turun ke kedudukan lantai terdekat dan membuka pintu.

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

Jabatan KewanganKotak gerak pengurangan, kotak gerak,pelincirPlatform angkat bimbit, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai Peningkatan


pelincirSelf propelled mobile lifting platformKemahiran memilih kaedah kerja rumah



Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

PromosionAplikasi teknologi ferrografi untuk mendiagnosis dan mengawasi kesalahan dalam sistem hidraulik berdasarkan memakai pasangan pecahan mekanik. Dengan bantuan ferrograf, memakai partikel dan partikel lain terkontaminasi dalam minyak hidraulik lif hidraulik dipisahkan dan dibuat dalam ferrograf, yang kemudian diawasi di bawah mikroskop ferrograf atau mikroskop elektron imbas, atau dipositikan dalam tub kaca mengikut saiz Quantitative detection using optics. Analisis di atas boleh mendapatkan maklumat penting mengenai pakaian dalam sistem. Berdasarkan ini,pelincirPlatform lif sumbangan aluminum, kaji lebih lanjut fenomena pakaian, mengawasi status pakaian, diagnosis prekursor kesalahan, dan kemudian membuat ramalan kegagalan sistem.

Kadar kegagalan rendah: Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga.

When installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.

pelincirPakaian seluar berada dalam julat yang dibenarkan, tanpa deformasi serius, dan boleh putar fleksibel.

I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.

Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.


AdenMaklumat produk lain
  • GuangxiJembatan boarding platform pemuatan bekasPermohonan di pasaran

    GuangxiJembatan boarding platform pemuatan bekasPermohonan di pasaran

  • GuangxiPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis ciri-ciri individu pasaran

    GuangxiPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiAnalisis ciri-ciri individu pasaran

  • GuangxiLif bom tahapAnalisis kaedah pemotongan paip biasa

    GuangxiLif bom tahapAnalisis kaedah pemotongan paip biasa

  • FarrukhābādHarga pengubah tiga fasaMenggalakkan perkembangan pembelajaran P&P maklumat

    FarrukhābādHarga pengubah tiga fasaMenggalakkan perkembangan pembelajaran P&P maklumat

  • AvignonKendaraan platform angkat hidraulik kakiBerapakah harganya

    AvignonKendaraan platform angkat hidraulik kakiBerapakah harganya

  • AvignonJembatan penerbangan teleskopikProspek pembangunan industri

    AvignonJembatan penerbangan teleskopikProspek pembangunan industri

  • HengshuiJembatan boarding platform tetapBagus untuk menaikkan kenaikan harga

    HengshuiJembatan boarding platform tetapBagus untuk menaikkan kenaikan harga

  • HengshuiPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriPasaran terkini

    HengshuiPlatform mengangkat jenis lengan berjalan sendiriPasaran terkini

  • segera:Peringatan: Maklumat pelincirSelf propelled mobile lifting platformKemahiran memilih kaedah kerja rumah memberi anda pelincirSelf propelled mobile lifting platformKemahiran memilih kaedah kerja rumah oleh syarikat kami, perkhidmatan pelincirSelf propelled mobile lifting platformKemahiran memilih kaedah kerja rumah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk pelincirSelf propelled mobile lifting platformKemahiran memilih kaedah kerja rumah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian pelincirSelf propelled mobile lifting platformKemahiran memilih kaedah kerja rumah. pelincirSelf propelled mobile lifting platformKemahiran memilih kaedah kerja rumah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di pelincirSelf propelled mobile lifting platformKemahiran memilih kaedah kerja rumah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!