bostonMobile scissor type lifting platformStatus quo dan perkembangan teknologi

  • masa pelepasan:2024-04-17 21:29:41
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:508
  • Penerangan pantas:

    boston,Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik

Kandungan artikel

Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Semak keadaan pakaian penion dan rak, sila rujuk ke manual arahan untuk keperluan khusus

bostonPlatform penunggang lengan mengangkat produk bentuk Platform penunggang lengan penunggang operasi platform ketinggian tinggi putaran darjah tanpa bekalan kuasa luar, boleh bekerja melalui halangan, mengangkat dengan lancar dan selamat. Platform penunggang lengan lengan lengan mengadopsi lengan kerja lengan lengan lengan,bostonPlatform mengangkat selai aluminium 6-meter, dan skop dan ruang operasi tidak terkesan.

Lukisan adalah lapisan pelindung luaran biasa untuk lif,bostonPlatform angkat bimbit besar, dan ia juga lapisan pelindung yang sangat penting. Lukisan boleh mencegah besi dalaman daripada berkerut atau kerosakan. Sebenarnya, ia mudah menyebabkan cat jatuh atau umur, dan kita perlu mengambil tindakan tertentu untuk mencegahnya. Di bawah, biar saya perkenalkannya kepada and a secara singkat:. Harga tinggi dan spesifikasi pelbagai pembuat lif menyambut pedagang sampah, syarikat industri, syarikat, dan jabatan kuasa untuk melawat dan bernegosiasi dengan syarikat!

YenakiyevePenjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan minggu

Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, use a feeler gauge to measure the side clearance to .; Antara . mm, setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan, ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.


bostonMobile scissor type lifting platformStatus quo dan perkembangan teknologi



Di atas adalah apa yang kami perkenalkan kepada anda mengenai penggunaan platform angkat, yang merupakan produk mekanik yang sangat penting untuk angkat apabila kita melaksanakannya, kita perlu memperhatikan lebih banyak tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan. jadi, mari kita perkenalkan kepada anda tindakan pencegahan yang pekerja ketinggian tinggi perlu memperhatikan.

Pertama, ia diperlukan untuk bermula dari sumber. Teknologi semasa adalah relatif maju. Apabila memproduksi platform mengangkat liga aluminium, yang besi patut dipilih untuk produksi? Kerana ada banyak bahan besi yang melawan korosion sekarang, menambah krom, nikel, dll. ke besi biasa untuk membuat besi stainless, mengubah struktur dalaman logam untuk mencegah rust.

Periksa peralatan penguncian keselamatan pintu terpotong pertama kandang gantung

Piawai inspeksiPertama, ejen yang digunakan untuk tali wayar baja lif jenis kereta api panduan mesti memenuhi piawai penggunaan, terutama ejen asid atau ejen campuran tidak boleh digunakan untuk menghindari kesan tali wayar baja yang tidak memenuhi keperluan.

Semak operasi peralatan dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosak


bostonMobile scissor type lifting platformStatus quo dan perkembangan teknologi



Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacu

Kualiti tertinggiApabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada,bostonPlatform mengangkat liga aluminium hidraulik, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.

Platform angkat lumpuh mempunyai struktur kompak, dan penyelamatan yang sesuai. Platform kursi roda cenderung menyelesaikan dengan sempurna masalah orang lumpuh naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Bagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm, yang boleh dipasang di dinding atau trek tangan tangga untuk operasi mudah, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG, kelajuan memandu: .M/s, boleh berputar sesuka hati.

Bersihkan dan periksa kumpulan bingkai roda mahkota betulkan atau gantikan dengan bahagian baru

bostonBlok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.

Dengan pembangunan terus menerus teknologi elektronik, angkat tekanan mengadopsi komputer elektronik fungsi diagnosis diri peralatan digunakan untuk mencari kesilapan hidraulik. Sementara ini, sirkuit antaramuka, dan teknologi pengsan untuk mendiagnosis diri sistem hidraulik angkat hidraulik dan memaparkannya pada skrin fluorescen. Pengguna dan pegawai penyelenggaraan boleh mengalihkan kesilapan berdasarkan kandungan yang dipaparkan.

Kebocoran minyak dari platform angkat: kongsi longgar; Cincin penutup rosak. Penghapusan adalah untuk menggantikan garpu pemotong di kongsi di mana kebocoran minyak ketat.


AdenMaklumat produk lain
  • ArhusPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaSkop

    ArhusPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaSkop

  • ArhusLift bebas penghalang hidraulikFahami keadaan pasaran

    ArhusLift bebas penghalang hidraulikFahami keadaan pasaran

  • SrinagarKandungan ujian handover bagi pengubah jenis keringArahan operasi untuk membaiki kimpalan

    SrinagarKandungan ujian handover bagi pengubah jenis keringArahan operasi untuk membaiki kimpalan

  • BurgasPenangkatan meja angkat hidraulikApakah faktor yang mempengaruhi harga

    BurgasPenangkatan meja angkat hidraulikApakah faktor yang mempengaruhi harga

  • BurgasKllimping bimbitApa yang perlu dilakukan sekiranya kedutan semasa pengeluaran

    BurgasKllimping bimbitApa yang perlu dilakukan sekiranya kedutan semasa pengeluaran

  • TerniJembatan naik hidraulik bergerakTekanan ketika terus memanjang

    TerniJembatan naik hidraulik bergerakTekanan ketika terus memanjang

  • TerniPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah daya penggerak pasaran yang san

    TerniPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApakah daya penggerak pasaran yang san

  • TerniLift bender tahapPrinsip asas permukaan pengeluaran dan pemprosesan

    TerniLift bender tahapPrinsip asas permukaan pengeluaran dan pemprosesan

  • segera:Peringatan: Maklumat bostonMobile scissor type lifting platformStatus quo dan perkembangan teknologi memberi anda bostonMobile scissor type lifting platformStatus quo dan perkembangan teknologi oleh syarikat kami, perkhidmatan bostonMobile scissor type lifting platformStatus quo dan perkembangan teknologi dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk bostonMobile scissor type lifting platformStatus quo dan perkembangan teknologi, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian bostonMobile scissor type lifting platformStatus quo dan perkembangan teknologi. bostonMobile scissor type lifting platformStatus quo dan perkembangan teknologi di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di bostonMobile scissor type lifting platformStatus quo dan perkembangan teknologi, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!