LorientJembatan pengangkutan mekanik bergerakEnam langkah pencegahan sepanjang musim

  • masa pelepasan:2024-04-23 13:14:22
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:94
  • Penerangan pantas:

    Lorient,Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariBanyak kali selepas memasang lif

Kandungan artikel

Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hari

Banyak kali selepas memasang lif kargo hidraulik di kilang, lantai,LorientIndustrial rail type lifting platform, pelabuhan, dan tempat lain, mungkin ada beberapa tindak balas dan masalah pada tahap awal. Di bawah, apabila titik sokongan komponen jenis cahaya ditempatkan sepanjang panjang /L pada kedua-dua sisi, resistensi getaran adalah relatif kecil, yang memudahkan untuk mendapatkan resonansi dan kesan getaran dengan amplitudes yang lebih besar. Bentuk geometri struktur pada dasar angkat sama dengan komponen jenis cahaya panjang, dan struktur kompleks. Oleh itu, dua titik sokongan patut diambil pada setiap sisi untuk rawatan masa.

Lift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+,LorientPemandu jenis kereta api luar platform angkat, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?

GustavsbergSemak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.

Bawah dipasang dengan lejang had bawah untuk mencegah bahaya wayar besi jatuh selepas lejang had pertama gagal.


LorientJembatan pengangkutan mekanik bergerakEnam langkah pencegahan sepanjang musim



Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.

Platform Lift Kemudahan&#& mdash; Perincian Produk Platform Penangkapan Orang Lumpuh& mdash; Perkenalan produk platform angkat yang lumpuh adalah kompak dalam struktur, mudah untuk beroperasi, dan mudah untuk dikekalkan. Platform gantung kursi roda yang bersandar menyelesaikan dengan sempurna masalah orang dengan cacat naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Perkara: Bahagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm, yang boleh dipasang di dinding atau tangga kereta tangan, menjadikannya mudah untuk beroperasi, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG Kelajuan Pemandu: boleh memutar mana-mana sudut, produk kita akan menambah keinginan untuk membina masyarakat dan komuniti yang harmonius.

Semakin panjang paip minyak hidraulik, semakin panjang masa naik. Oleh itu, semasa pemasangan, perlu mengurangkan panjang paip minyak sebanyak mungkin dalam julat yang boleh dirancang. Berdasarkan penyesuaian unit kuasa, saiz paip minyak juga boleh disesuaikan, dan penyesuaian yang sepadan boleh dibuat untuk memastikan peralatan memenuhi keperluan normal dan keselamatan.

Rekomendasi kata mulutJika ada kerosakan semasa lif, pagar, atau jaringan keselamatan.

Penjagaan kuartal: Periksa item yang diperiksa setiap bulan


LorientJembatan pengangkutan mekanik bergerakEnam langkah pencegahan sepanjang musim



Semak keadaan kabel pelindung bingkai panduan kabel

Pemeriksaan prosesSaiz silinder minyak patut diminumkan sebanyak mungkin semasa memenuhi keperluan desain. Semakin kecil saiz silinder minyak, semakin cepat kelajuan angkat.

Tinggi angkat besar: (jenis piawai) (model berikut boleh dibuat mengikut keperluan pelanggan)

Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.

LorientBagaimana untuk mempertahankan dan mempertahankan tahap angkat? Apabila menggunakannya dalam kehidupan sehari-hari, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan, ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanya

The wear rate is fast, and due to factors such as processing, assembly, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.


AdenMaklumat produk lain
  • MaassluisJembatan naik hidraulik bergerakberunding

    MaassluisJembatan naik hidraulik bergerakberunding

  • AntonyJembatan pengangkutan profesionalDi mana saya boleh memberitahu status semasa

    AntonyJembatan pengangkutan profesionalDi mana saya boleh memberitahu status semasa

  • AntonyPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKeperluan pemeriksaan semasa pemasangan

    AntonyPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selaiKeperluan pemeriksaan semasa pemasangan

  • AntonyLift tahapApa syaratnya

    AntonyLift tahapApa syaratnya

  • SulaimaniyaPengubah kuasa tambang Ks11Masalah dan jalan penyelesaian

    SulaimaniyaPengubah kuasa tambang Ks11Masalah dan jalan penyelesaian

  • Saint PetersburgTrak platform angkat hidraulik elektrikKaedah penyelenggaraan

    Saint PetersburgTrak platform angkat hidraulik elektrikKaedah penyelenggaraan

  • Saint PetersburgJembatan naik hidraulik bergerakPeluang baru untuk pembangunan

    Saint PetersburgJembatan naik hidraulik bergerakPeluang baru untuk pembangunan

  • GreensboroJembatan pengangkutan yang tetapMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

    GreensboroJembatan pengangkutan yang tetapMengurangkan penggunaan tenaga adalah kuncinya

  • segera:Peringatan: Maklumat LorientJembatan pengangkutan mekanik bergerakEnam langkah pencegahan sepanjang musim memberi anda LorientJembatan pengangkutan mekanik bergerakEnam langkah pencegahan sepanjang musim oleh syarikat kami, perkhidmatan LorientJembatan pengangkutan mekanik bergerakEnam langkah pencegahan sepanjang musim dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk LorientJembatan pengangkutan mekanik bergerakEnam langkah pencegahan sepanjang musim, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian LorientJembatan pengangkutan mekanik bergerakEnam langkah pencegahan sepanjang musim. LorientJembatan pengangkutan mekanik bergerakEnam langkah pencegahan sepanjang musim di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di LorientJembatan pengangkutan mekanik bergerakEnam langkah pencegahan sepanjang musim, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!