Vitti sur SeineLift gunting bergerak sepenuhnyaAnalisis penyelenggaraan

  • masa pelepasan:2024-03-28 16:22:56
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:153
  • Penerangan pantas:

    Vitti sur Seine,Vitti sur SeineHarga Platform Penangkapan Fork Gunting Mudah,Menyesuaikan unit kuasa.Komponen kotak gerak lengkap dan se

Kandungan artikel
Vitti sur SeineHarga Platform Penangkapan Fork Gunting Mudah,

Menyesuaikan unit kuasa.

Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal,Vitti sur SeinePlatform jenis lifting platform, dan tiada kerosakan atau kemudahan.

Vitti sur SeineStaf sepatutnya menyimpan mentega dan memeriksa kabel setiap minggu untuk menghindari pakaian dan air mata yang tidak perlu.

Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding, dan tindakan anti slip mesti diambil.

SakhninTingkat atas khas tahap angkat kedua rendah meter, dan tingkat lain boleh dipasang rendah meter.

Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.

Sirkuit sistem pertukaran frekuensi lif konstruksi adalah kebanyakan terdiri dari dua bahagian: sirkuit utama dan sirkuit. Sirkuit utama terdiri terutamanya dari bangunan lift kargo yang mengangkat (di hadapan ini disebut sebagai lift kargo yang mengangkat) dipandu oleh penyesuaian yang lebih kompleks. Sebelum pemasangan, semua peluru gulung ekscentrik cage mengangkat dan mekanisme memandu dilepaskan atau disesuaikan kepada ekscentriti besar. Gelung mengangkat dan mekanisme memandu dipasang dalam bingkai kereta api panduan berdasarkan,Vitti sur SeinePlatform mengangkat liga aluminium lajur ganda, dan kedua-duanya tersambung. Mula dari melaraskan mekanisme pemandu, kuasa pada kandang penggantian untuk mengangkatnya m di at as tanah atau mengeluarkannya dari spring penimbal tanah (atau sokongan). Pelarasan dan urutan adalah seperti ini: . Guna kunci khusus untuk putar lebar eksentrik pendulum dua kali (tunggal) bawah untuk melaraskan eksentriciti untuk memastikan permukaan plat pemasangan mekanisme pemandu adalah tegak ke atas pesawat mengufuk dan pastikan roda penimbal atas dan bawah mengarahkan kereta pada masa yang sama. Guna tangan and a untuk memindahkan setiap badan roda dan periksa sama ada ia menekan kereta; . Use a special wrench to rotate the eccentric shaft of the gear rack back pressure wheel to adjust the side clearance during gear rack meshing. When adjusting, setiap roda menekan sepatutnya menekan pada belakang rak. Gerakkan setiap badan roda dengan tangan untuk memeriksa jika ia menekan secara serentak ke belakang gigi. Sama seperti, tetapkan roda panduan pada kedua- dua sisi kereta panduan. Kekunci penyesuaian adalah untuk tetapkan roda panduan pada satu sisi kereta panduan untuk menekan dengan ringan ke atas kereta panduan. Apabila menggerakkan badan roda dengan tangan, ia sepatutnya boleh berputar tetapi mesti terdapat penghalang yang jelas; Roler di sisi lain patut menyimpan kebebasan .-. ram dengan kereta panduan; . Laras kandang angkat mengikut atas dan jujukan. Jika mekanisme pemandu dan kandang angkat disertakan ke dalam lif kargo angkat, kandang angkat patut disertakan mengikut dan jujukan penyesuaian mekanisme pemandu. Lakukan pemeriksaan visual operasi setiap roller, dan guna kaedah tekan lead dan kaedah warna untuk memeriksa meshing pasangan gear; Lagu bagus pasangan bahagian yang tidak puas. Titik kunci ialah untuk menyesuaikan dengan berhati-hati status meshing pasangan gear: apabila titik yang dipaparkan dalam muncul pada permukaan rack gear, ia menunjukkan bahawa mekanisme memandu ditutup ke sisi kereta panduan. Pada masa ini, roda ayunan bawah (roda tunggal atau dua roda) patut disesuaikan untuk bergerak bahagian bawah mekanisme memandu ke arah kereta panduan sehingga kawasan titik mencapai lebih dari % permukaan rack gear. Semakin kecil kawasan, semakin mudah ia merusak perlengkapan dan rak.


Vitti sur SeineLift gunting bergerak sepenuhnyaAnalisis penyelenggaraan



Minyak pembersihan untuk sistem hidraulik mesti menggunakan minyak hidraulik yang sama dengan sistem yang digunakan, dengan suhu minyak antara dan [UNK]. Guna kadar aliran besar untuk membuang kotoran dari sistem sebanyak mungkin. Sistem hidraulik perlu dibersihkan berulang kali tiga kali atau lebih Setelah setiap pembersihan, mengeluarkan sistem sepenuhnya sementara minyak panas.

Apa perbezaan antara platform angkat hidraulik keretapi panduan dan lif& mdash;& mdash; Lif bergantung pada mesin traksi untuk menarik tali wayar besi untuk memandu kereta untuk mencapai fungsi angkat. Keuntungan adalah indah dan cepat tetapi kelemahan adalah bahaya keselamatan. Ia diperlukan untuk menyimpan peralatan untuk mencegah tali wayar besi daripada tua, dan kereta daripada jatuh secara langsung. Walaupun peralatan perlindungan dipasang, ia juga boleh menakutkan penumpang di dalam kereta.

Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perlu

Sampling inspectionKedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.

Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.

Regarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, dan memeriksa dengan hati-hati struktur besi, peranti perlindungan keselamatan, peranti elektrik, dan peranti transmisi lif pembangunan

Platform meningkat, lif hidraulik, jembatan naik, jembatan naik bergerak, lif kargo, lif, tahap naik, platform naik hidraulik, lif rumah tangga, lif, lif, garaj tiga dimensi, platform pembuatan babi, dan lif berbeza-berbeza. lif kargo mengangkut kuasa oleh sistem hidraulik. Kadang-kadang, bunyi boleh dihasilkan kerana sistem hidraulik memasuki udara, yang boleh meningkat pakaian dan air mata. Apa yang patut kita lakukan?

Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannya

Vitti sur SeineTahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.

Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.

Semua saluran sambungan mesti mempunyai pins pecah dan cukup.


AdenMaklumat produk lain
  • CarrigalinePlatform angkat hidraulik elektrik tetapBoleh digunakan secara meluas dan boleh disesuaik

    CarrigalinePlatform angkat hidraulik elektrik tetapBoleh digunakan secara meluas dan boleh disesuaik

  • CarrigalineBeli jambatan boarding hidraulikKemahiran memilih kaedah kerja rumah

    CarrigalineBeli jambatan boarding hidraulikKemahiran memilih kaedah kerja rumah

  • KrakowJembatan boarding platform tetapMengapa saiz penggunaannya berkurang

    KrakowJembatan boarding platform tetapMengapa saiz penggunaannya berkurang

  • KrakowPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiApakah sistem kawalan utama yang dijelaskan

    KrakowPlatform penangkapan kargo jenis kereta apiApakah sistem kawalan utama yang dijelaskan

  • KrakowLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnda dialu-alukan untuk menghubungi

    KrakowLif rumah tangga kecil 3 tingkatAnda dialu-alukan untuk menghubungi

  • ShahzadpurSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAPengilang sumber langsung

    ShahzadpurSenarai harga bagi pengubah jenis kotak 315 KVAPengilang sumber langsung

  • polandiaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapDalam menghadapi pelbagai bentuk, langkah-langkah pe

    polandiaPlatform angkat hidraulik elektrik tetapDalam menghadapi pelbagai bentuk, langkah-langkah pe

  • polandiaBridge Mobile Provincial BoardingBentuk selangit

    polandiaBridge Mobile Provincial BoardingBentuk selangit

  • segera:Peringatan: Maklumat Vitti sur SeineLift gunting bergerak sepenuhnyaAnalisis penyelenggaraan memberi anda Vitti sur SeineLift gunting bergerak sepenuhnyaAnalisis penyelenggaraan oleh syarikat kami, perkhidmatan Vitti sur SeineLift gunting bergerak sepenuhnyaAnalisis penyelenggaraan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Vitti sur SeineLift gunting bergerak sepenuhnyaAnalisis penyelenggaraan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Vitti sur SeineLift gunting bergerak sepenuhnyaAnalisis penyelenggaraan. Vitti sur SeineLift gunting bergerak sepenuhnyaAnalisis penyelenggaraan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Vitti sur SeineLift gunting bergerak sepenuhnyaAnalisis penyelenggaraan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!